Rövhår på kvinnor. Hur vanligt?
Mitt är nog 4cm om jag låter det vara. Här många vänner som med har det så ja det.är det. Beror nog på hur mycket testosterom man har bl.a. sen är det naturligt med.
Mitt är nog 4cm om jag låter det vara. Här många vänner som med har det så ja det.är det. Beror nog på hur mycket testosterom man har bl.a. sen är det naturligt med.
Det är nog inte så vanligt.
Ja det har alla. Vissa till och med så det går ut på skinkorna. Hade en kompis som givk runt med string på landet när vi var några kompisar där på semester. Hon trodde hon var jättesexig (det var killar med ocksp) men är ganska säker på att hon var lyckligt omedveten om att hon var krullig som ett får och det vällde ut på sidorna om stringen. Hehe.
Man kan ju ha för mkt testosteron om man är väldigt hårig bara. Det är inte bra.
Jag har inget hår på armarna alls, syns inte ens fjun om jag tittar noga i dagsljus. Har lite lite fjun på benen dock. Har hår i armhålorna och underlivet men inte mellan skinkorna eller ner mot låren, håret slutar runt mellangården ungefär.
Även rumpan överläppen hakan osv.
Antar att det är normalt med lågt testosteron när man är tjej...?
Jag har rätt hög sexdrift, men jag har aldrig kollat hur mina testosteronvärden ligger. Jag är ljus i håret och naturligt blek så det kanske inte är så konstigt att jag inte är så hårig.
Jag har, även många. Värre är jag är brunett. Jag hoppas att det är inte något onormalt.
Jag har haft sex med 100-tals tjejer och aldrig sett något rövhår. I alla fall som kan jämföras med killars rövhår.
Hoppas inte någon stackars kvinna blir osäker och inte vågar visa sin röv nu pågrund av mig. Men jag är säker att ditt hår inte på något sätt kan jämföras med en killes.
Waow det har jag aldrig sett eller kunde föreställa mig!
(Kanske några av de tjejer jag sett röven på faktiskt hade rakat sig där!!!)
Har varit med en thailändska och två koreanskor.
Och ingen av dom hade en tillstymmelse av rövhår.
En av koreanskorna hade knappt nåt könshår alls.
Dom var mellan 35 och 48år.
Men asiater är ju ofta mindre hårigs
Tycker det är sexigt och fint med en naturlig buske som slutar innan rumpan.
Och det känns bra?