Försöker bli gravid med 1a barnet
Längtarefterbarn83 skrev 2018-11-20 21:22:10 följande:
Så skönt att du skriver ett "deppigt" inlägg! Jag förstår på ett vis hur du känner. Min kompis har skrivit hela dagen (hon plussade förra veckan) om all sin oro och hur hon känner bla bla. Ville bara slå en stol i huvudet på henne! Jag orkar inte riktigt lyssna på hennes oro. Hon har ju iallafall ett frö i magen!Jag hoppas så att det är vår tur snart!! Är så rädd att bli besviken så vågar inte hoppas egentligen. Jag önskar jag kunde trycka på snabbspola så vi både visste och om det nu inte är något så du kan ringa ha fertilitetskliniken och jag till gym eller vart jag nu ska vända mig.
Tack för att du delar med dig av dina tankar!!
Stor kram!
Eller hur?! Nu är det dags för oss att få njuta och drömma inte oroa. Jag får nästan slå mig själv i huvudet när jag börjar tänka vilken fantastisk julklapp det vore till en själv. Jag blir helt förstörd om jag får upp mina egna förhoppningar och nu får ett samtal till den där kliniken vara mitt nya hopp helt enkelt!
Tack för att du delar med dig av dina tankar och för att man får dela med sig av sina galenskaper, hehe <3