Längtarefterbarn83 skrev 2018-11-14 17:05:31 följande:
ÄNTLIGEN fick jag en glad gubbe på CB :) Det blev på dag 21, har en cykel på 30-31 dagar.
Satt där inne på toastolen med tester som du säger på en plan yta och tänkte att det blir inget idag heller...men äntligen! Nu ska det lysas haha och skrev till min kille och fick YAY :D tillbaka så det måste vara bra haha.
Annars är min kille som din, helt jäkla cool, jag märker ingen nervositet eller så alls på honom!
Ja det är underbart att kunna vara helt öppen och ärlig och veta att alla fattar vad jag pratar om för vi känner alla typ likadant!
Jag har fått min NC-temp nu, men vet inte riktigt när jag borde börja tempa. Borde jag börja direkt imorgon eller vänta till mensen. Vet inte alls hur det fungerar :) Kul att du också gör det, det ska bli spännande!
Kram!
HURRA!! Va glad jag blir för din skull, fantastiskt! MYS i massor nu
Haha ja, måste vara något med deras icke hormoner som gör att dom kan vara så lugna. Själv känner jag mig som ett nervvrak... Så skönt att vi är flera nervvrak och får vara det tillsammans!
Jag började direkt efter ÄL sist, det blev jättefel. Fick plocka bort för att den skulle tolka denna cykel rätt. Det blev som att den utgick från att jag inte haft ÄL och ville lägga den senare och jag fick en helt annan lutealfas. Så mina temperatur ligger från första mensdagen nu. Har dock sparat dom andra temperaturerna i anteckningar för att kunna jämför på slutet.
Kram