• Längtansblåblomma

Försöker bli gravid med 1a barnet

Hej!

Jag är 29 år och är mitt i bebisverkstan för att lyckas bli gravid med första barnet. Har försökt några månader utan minsta plus på stickan... Vore kul att dela denna resa med några som är i samma situation. Är du en av dem? :)

• Svar på tråden Försöker bli gravid med 1a barnet
  • zazzaa

Hej tog ett test nu på morgonen. Har gått ca 20 minuter sen jag tog testet och såhär ser det ut

Vågar man bli glad? Det är väl positivt?

• cassandra92
    zazzaa skrev 2018-11-11 07:38:31 följande:

Hej tog ett test nu på morgonen. Har gått ca 20 minuter sen jag tog testet och såhär ser det ut

Det där ser ju megapositivt ut. Men hur såg det ut efter typ tio min?
  • zazzaa
    cassandra92 skrev 2018-11-11 09:35:04 följande:

Det där ser ju megapositivt ut. Men hur såg det ut efter typ tio min?

Likadant ut. Tog testet 07.15 och kollade igen 8.00 har sparat testet och det ser likadant ut
  • Längtarefterbarn83
    DoriaP skrev 2018-11-10 21:21:02 följande:

Jo det är första. Först nu jag mår så pass bra i mig själv och har hittat han med stort H.

Haha jag kör på båda !! Blivit helt galen. Den här visat ökning två gånger innan och en månad inte alls. Haft problem med gulkroppscystor så jag tror tyvärr inte att jag släpper ett ägg varje månad (om ens någon).

BIM är 26:e för mig eller då 28:e beroende på ville app jag ska gå efter.

Samma med mig! Först nu jag mår bra i mig själv och har det stabilt + att jag har träffat rätt med bästa killen ;)

Haha man blir knäpp av det här med att försöka få barn. Trodde som sagt att det skulle gå lätt som en plätt, tji fick jag!

Hoppas att det tar sig snart eller att jag iaf får utslag på ägglossningstesterna!
  • Längtarefterbarn83
    zazzaa skrev 2018-11-11 07:38:31 följande:

Det ser absolut positivt ut!! :)
  • zazzaa
    Längtarefterbarn83 skrev 2018-11-11 10:25:24 följande:

Det ser absolut positivt ut!! :)

:D :D

Kan inte riktigt ta in det. Känner mig inte så gravid :P kanske ska ta ett CB digital för o va på den säkra sidan?
  • cassandra92
    zazzaa skrev 2018-11-11 10:38:20 följande:

:D :D

Kan inte riktigt ta in det. Känner mig inte så gravid :P kanske ska ta ett CB digital för o va på den säkra sidan?

Det hade jag också gjort!! :) Lycka till! Och grattis!!
  • zazzaa
    cassandra92 skrev 2018-11-11 11:55:57 följande:

Det hade jag också gjort!! :) Lycka till! Och grattis!!

Tack så mycket ????
  • zazzaa
    zazzaa skrev 2018-11-11 12:05:26 följande:

Tack så mycket ????

Tack så mycket :)
  • DoriaP
    Längtarefterbarn83 skrev 2018-11-11 10:24:40 följande:

Samma med mig! Först nu jag mår bra i mig själv och har det stabilt + att jag har träffat rätt med bästa killen ;)

Haha man blir knäpp av det här med att försöka få barn. Trodde som sagt att det skulle gå lätt som en plätt, tji fick jag!

Hoppas att det tar sig snart eller att jag iaf får utslag på ägglossningstesterna!

Haha eller hur. Kanske inte är så stabil i mig själv längre efter detta !!

Ja igår blinkande gubbe idag ingenting. Man kan ju bli knäpp för mindre, haha.
Svar på tråden Försöker bli gravid med 1a barnet