Hejsan, hoppas mitt inlägg är lämpligt för denna tråd. jag ska börja med rfsu ägglossningstest efter min mens, som jag har nu. Jag är dock lite fundersam för förra månaden provade jag med clearblue digitalt ägglossningstest men enligt den så hade inte jag ägglossning, jag testade varje morgon samma tid men visade bara tom cirkel. Kan ju va som så att det var fel tid på dagen som jag testa,men jag har även en app som heter flo och vi hade sex kring ägglossningen enligt den men blev inte gravid.
Denna gång ska jag testa med rfsu stickor som sagt och ska jag göra testet vid kl 18 varje dag för att det inte ska krocka med jobb osv, och man får inte dricka på ett antal timmar å inte kissa osv, så då räknade jag ut att det skulle bli den lämpligaste tiden att testa på. Men när ska jag börja testa för att inte missa äl ? Om jag inte har helt fel så kan jag börja redan på söndag för mensen håller på att avta, den började den 6/11. och har 14 stickor så det bör räcka. Kan ni rekommendera något? Tips, erfarenheter ? Kram