Vi som har BIM november 18
Jag tänkte testa bisolvon eller theracough denna månad! Vi har försökt i 18 månader nu utan resultat så det kan ju knappast bli värre! :) Jag är också nyfiken på om någon provat?
Jag tänkte testa bisolvon eller theracough denna månad! Vi har försökt i 18 månader nu utan resultat så det kan ju knappast bli värre! :) Jag är också nyfiken på om någon provat?
Tog ett testa tidigt Bim -5,6 idag vad tror ni?
Ny här! Första försöket med första barnet, jag är snart 31 och min respektive är 26. Jag finns i södra Stockholm men tyvärr så måste vi bo i olika städer fram till maj pga studier/karriär men har tidigare varit sambos, så det är dels jobbigt pga saknaden men även jobbigt för att det blir svårt att ligga på rätt dagar då vi oftast bara kan ses på helgerna :/
Jag tempar med NC och har testat cb dubbelt ägglossningstest. CB visade fast smiley i onsdags, NC räknade ut ägglossning till fredag och vi låg torsdag, fredag och idag :) Så håll tummarna!
Enligt NC är bim 7/11 :D
Jag är också sugen på att testa bisolvon.. men mest för jag aldrig känt av mitt äl-sekret.: det är på sin höjd lite vattnigare runt äl.. men tycker fortfarande det är lite trögt/vitt.... men jag har liksom inga flytningar som äggvita alls.. är orolig om jag tar bisolvon att de blir ännu vattnigare..? Allt funkar som en klocka för mig.. mens kommer på rätt dag max -+1 dag... får utslag på äl-test samma datum typ... men inget sekret alls.....
Testade imorse, det blev negativt men jag tyckte att jag såg en svag skugga som jag fortsatte se när jag vinklade och vred på det. Sparade testet och nu några timmar efter är det helt blankt. Testar igen imorrn tror jag. RFSU Early.
Ja sant... men du har inte vågat testa bisolvon...? Jag skulle vilja prova.. många som skrivit att de fått mycket mer och bättre sekret av just bisolvon. Men är samtidigt så rädd för att börja experimentera för mycket... men vad kan lite hostmedicin göra liksom... (tänk om jag faktiskt behövde ta det ändå, pga av hosta....) haha så mycket tankar jämt...
Jag använder upp mina digitala ägglossningstester. Till saken är den att jag i morse fick en blinkande smiley. Frågan är väl om vi borde ha sex ikväll eller avvakta till det är en fast smiley. Vi har den här månaden tänkt att ha sex varannan dag tills pos äl-test. Enligt detta så ska vi inte mysa ikväll. Hur hade ni andra tänkt i den här situationen?
Va kul! Det kan ju bli lite obalans när man har en yngre kille, jag gjorde ganska klart för honom när vi började träffas (då var han bara 23) att jag skulle vilja ha barn ganska ?snart?. När jag tog upp det nu var jag ändå orolig över att han skulle säga nej, och han tyckte väl att det var lite tidigare än han hade tänkt sig men efter lite betänketid sa han ja :)
Men jag blir så förvirrad av alla appar och tester, enligt gratisappen som jag registrerat min mens i flera år så skulle jag ha ägglossning i onsdags, då visade CB fast smiley, men NC visade ägglossning i fredags efter registrering av positivt LH-test i onsdags?
Hur långt innan ägglossning kommer LH-toppen?
Va kul! Det kan ju bli lite obalans när man har en yngre kille, jag gjorde ganska klart för honom när vi började träffas (då var han bara 23) att jag skulle vilja ha barn ganska ?snart?. När jag tog upp det nu var jag ändå orolig över att han skulle säga nej, och han tyckte väl att det var lite tidigare än han hade tänkt sig men efter lite betänketid sa han ja :)
Men jag blir så förvirrad av alla appar och tester, enligt gratisappen som jag registrerat min mens i flera år så skulle jag ha ägglossning i onsdags, då visade CB fast smiley, men NC visade ägglossning i fredags efter registrering av positivt LH-test i onsdags?
Hur långt innan ägglossning kommer LH-toppen?
Hej alla:)
Jag tänkte att det var vår chans denna månad efter 6 försök. Men jag har ägglossning mellan den 31:a okt - 6:e nov. Har oregelbunden mens så vet inte exakt. Nu är det så att sist gången jag och sambon kan mysa blir den 29:e okt, då han ska iväg sen med jobbet i två veckor :(
Min fråga.... kan vi klara det? Eller lever inte spermierna så länge inut i mig?