Vi som har BIM november 18
Jag förstår helt din känsla! Barntankar har fullständigt ätit upp mig det senaste halvåret, varannan tanke jag har är angående barn och det är väldigt tärande. Sedan är jag ingen Stockholms tjej i grunden utan enbart inflyttad för studier, jag är egentligen från en småstad där mina gamla klasskompisar har barn som har börjat skolan, det gör det hela ännu jobbigare.
Jag har haft förmånen att vid varje ÄL känna en lätt smärta, lika lätt mensvärk och få en liten blödning, men den här veckan har jag inte haft någon blödning och har haft tydliga ?känningar? tisdag-söndag, det gör att jag känner mig lite frustrerad på apparna när de inte visar samma dag, den ena onsdag, den andra fredag.
Jag förstår att det känns frustrerande och svårt att veta exakt. Men tycker också att det låter som att ni fick till det med god täckning för alls eventuella äl-dagar så det borde finnas en bra chans ändå!
Den månaden jag var mest desperat över graviditet i våras flyttade min äl fram 4 dagar, antagligen pga stress över att bli gravid och ligga på beställning. Så vi hade sex sista gången 3 dagar innan äl. Trodde det var kört men blev gravid ändå :)