• Jojjans

Vi som har BIM november 18

Canary skrev 2018-11-01 07:18:13 följande:

Jag flyttar mig oxå från 1 till 30 och önskar alla lycka till!

gummsanmadde skrev 2018-11-01 07:20:41 följande:

Där kom mensen, två dagar för tidigt, störtblöder. Börjar alltid smått smått. Ja tidigt missfall eller ej, ingen bebis för mig. Stort lycka till alla <3 önskar att ni alla kan få pluss i november!!

Beklagar att det inte gick vägen för er denna gång! <3
  • Jojjans

Tycker idag att jag till och från har en svag molvärk i svanken. Har försökt liva mig själv att inte testa för tidigt för att jag bara kommer bli besviken. Hur många dagar efter äl vågar man testa? Äl+10? Äl+12?

• Jojjans
    Teresee skrev 2018-11-01 20:59:40 följande:

Mitt plus blev ganska tydligt med tidigt test på ÄL+11 och idag visade det gravid på digitalt ÄL+13 som jag skulle ha för att visa pappan.

Å spännande! Så med ett tidigt test kanske jag vågar provs äl+10 :))

Det är nämligen på söndag och det vore skönt att inte ta det innan jobbet för det kan vara så knäckande om serb inte visar nåt, även om det bara är att det är för tidigt...
  • Jojjans
    Mezzy skrev 2018-11-01 21:27:13 följande:

Hur skriver man till sig i listan? Är det bara att kopiera och skriva in? Jag skrev tidigare idag att jag gärna är med men är inte med på listan ???? har BIM 12/11

Det finns ju inte riktigt nån admin i gruppen, så vill man stå på listan är det lättast att bara lägga till sig själv. Om man inte kan så är det nog säkrast att tydligt be någon lägga till en i listan. Är ju ingen som är ansvarig för att sköta gruppen, utan alla hjälps åt så gott man kan och hinner.
  • Jojjans

Jag som sagt att jag inte skulle testa i förväg gjorde ändå ett test imorse. Äl+7. Toknegativt såklart vad trodde jag haha. Nu SKA jag vänta till tidigast 2 dagar innan bim.

• Jojjans
    Anonym (Ängel) skrev 2018-11-02 08:16:25 följande:

Jag kommer ihåg att min cykel i september var jättekonstig.

Då fick jag enbart blinkade gubbar, aldrig den fasta. testade upp alla 10 stickor men det sträckte sig på cirka 8 dagar. Testade två grr per dag när jag misstänkte min ägglossning. men fick aldrig den fasta gubben. 

Jag har ingen aning om varför, antingen är Äl senare den månaden (fast jag fick min mens på dag 29 som alltid) eller så är det att Äl uteblev den månaden. 

Att du inte fått en fast gubbe betyder absolut ingen att äl inte skett, utan bara att LH-nivåerna inte var tillräckligt höga just när du testade. Eftersom du fick mens vanlig tid så låter det troligt att det var så!
  • Jojjans
    Tredtopp skrev 2018-11-02 12:22:16 följande:

Tack, men vad innebär stegring? :) är det inte att det ska bli starkare varje dag. Bör ha ägglossning den 6e november ca....så när isåfall borde strecket bli starkt? Den 6e eller lite innan? Tycker detta är svårt! ????

Jag hade äl trots att strecket bara var hälften så starkt som kontrollsträcket. Det beror på hur dagarna ser ut runt omkring. Om man ser att det är en tydlig ökning jämfört med andra dagar så är det en stegring.
  • Jojjans
    Va1kyrja skrev 2018-11-03 11:49:17 följande:

Bim -3. Ett svagt plus. (:

Grattis! Var det morgonurin, eller testade du nu på dagen?
  • Jojjans
    Yona123 skrev 2018-11-03 13:54:30 följande:

Hej och kul att hitta hit. Jag och min sambo försöker också med bebis verkstaden efter missfall i vecka 12 i slutet på september, vi blev gravida på första riktiga försöker. Har redan hunnit få en mens och haft ägglossning, använder ägglossningstest för att tydligare kunna pricka in. Vi mös till det för någon vecka sedan och hoppas på ett plus i nov. Har BIM 10 november så peppar att mensen inte kommer. Har sån otrolig barnlängtan och ännu mer efter missfallet.

Jag är också på första försöket efter missfall ivorian av september, i v.16. Blir jobbigt på ett speciellt sätt att hela tiden ha den första graviditeten att jämföra med tidsmässigt. Heja oss!
  • Jojjans
    carola18 skrev 2018-11-03 14:05:56 följande:

Det var vårt sista ägg i frysen efter en ivf och vet inte riktigt om vi har råd att starta om med helt ny ivf..

Fy vad tungt jag lider verkligen med dig! Vad kommer det sig att ni behöver betala det själva? Har ni förbrukat alla gratis som man kan få eller hur funkar det? Är det konstaterat att ni inte kan bli gravida själva/spontant, så att hoppet är helt ute om ni inte har råd?

Hoppas du har någon att prata med i den här tinga situationen! Även om vi alltid finns här också...
Svar på tråden Vi som har BIM november 18