Vi som har BIM november 18
Har förvarnat karln att de är ägglossnings vecka, så nu tar vi alla tillfällen i akt, han är så barnsugen han med just nu haha :)
Har förvarnat karln att de är ägglossnings vecka, så nu tar vi alla tillfällen i akt, han är så barnsugen han med just nu haha :)
Hej!
Jag ÄL-testade pos i onsdags, och har kört på fram till fredag. Har inte haft någon tydlig känsla av ÄL denna månaden (brukar få rejäl värk) men i lördagsnatt så tyckte jag att det var lite molande känsla och var rädd att det var ÄL då. Hur troligt är det att det är senare än 36 timmar efter pos ÄL-test?
Även nu på morgonen molar det i äggstockarna. Vet att man inte borde fundera så mycket. Och är ändå lite inställd på att det inte blir plus denna månad. Men någon som har några hoppfulla ord? :D
Vad tror ni om min ÄL? Med tanke på flytningarna tror jag själv att ÄL var senast dag 16. Fick ÄLflytningar redan dag 12 eller 13 och de var helt borta dag 17...
Tack för svaret. Ja jag hoppas det, tyckte bara att det var konstigt att jag hade så många dagar ÄL flytningar och att ÄL skedde först dag 16.
Okej. Från dag 13-16 hade jag flytningar. Det som var positivt var att jag aldrig tidigare haft så mycket. Jag har en lutealfas på 13 dagar så BIM borde vara 15 nov ifall ÄL var dag 16
Jag håller helt med. Tyckte mig dessutom känna några symtom hit och dit ett tag. Sen sysselsatte jag mig med annat för att inte bli tokig :P hade kalas för dottern tre dagar i rad ^^. Men nu är alla symtom jag tyckte mig känna helt borta. Så nu känns de nästan ännu längre till bim då jag nu istället bara väntar på att få min mens, alla över den och kunna försöka igen. Denna eviga väntan alltså...
Kan inte ens skratta eller nysa utan att de ömmar
Samma här, tog ett tidigt test idag BIM-2 och precis som dig var det toknegativt.. Dock brukar jag ha spottings dagarna innan mens men de har inte dykt upp, så jag hoppas fortfarande lite..
Tjolahopp
Tänkte att jag hoppar in här i värmen :)
Har inte kollat tillbaks något i tråden men ser i de sista inläggen att det allt blivit några plus här redan UNDERBART Grattis till er <3
Själv går man och väntar .. mensen ska komma idag alt. på Onsdag ...
Dock har jag lite känningar i ryggslutet som om mensen är påväg .. men tycker tappen spelar lite ett spratt med mig denna månaden ena dagen är den låg andra dagen är den högt. Dock är en stängd (hoppas den förblir så) !!
Är det någon mer här som har bim idag eller på Onsdag ?
Jahap då kom mensen för mig idag. Jag är besviken och lite orolig..kan jag ens bli gravid. Typ sådana tankar som snurrar runt i huvudet på mig nu. Man har ju inte tiden på sin sida direkt...nåja bara på't igen! Grattis till alla er som plussat och stort lycka till till resterande som kämpar