Håller med många av er andra i tråden, ger man sig in i leken får man leken tåla.
Självklart förstår jag hur extremt jobbig sits ts måste befinna sig i, men visste man inte det INNAN man valde att ställa upp som surrogat?
Att vara surrogat är ingenting man kan bestämma sig för på 5 minuter. Borde man inte förstå att det inte kommer vara hur enkelt som helst, att bära ett barn åt någon annan? Och med alla gravidhormoner blir det 100 gånger värre än vad det hade varit utan alla dom hormoner i kroppen.
Jag tycker ts får ta sig i kragen och bära det här barnet nu när hon lovat sina vänner att hjälpa dem. Tänk hur förstörda dom skulle bli när dom tror att dom efter- antagligen många år utav ofrivillig barnlöshet, äntligen ska få bli föräldrar och så gör du abort eller tar barnet ifrån dom.
Det är DERAS barn, deras gener. Inte dina ts.
Det är inte bara elakt mot föräldrarna, utan även mot barnet som kommer att få leva sitt liv i en lögn fram tills sanningen kommer fram. Det spelar ingen roll om du teoretiskt sätt skulle kunna behålla barnet själv, du kan inte göra det.
Nu är du gravid, dina vänner är överlyckliga att äntligen få barn. Skärp till dig och hjälp dom att få bli föräldrar. Ts du som kan bli gravid, du kan bli gravid senare, där barnet är från dina gener.
Men det här barnet STJÄL du från dom. Enda skillnaden från en vanlig graviditet är att barnet ligger i din mage och inte din väninnas- men inget annat. Enligt mig är det samma sak som att stjäla barnet efter födseln på sjukhuset, det du vill göra.