Inalina skrev 2018-10-10 09:46:21 följande:
Jag har också suktat efter hamburgare och även ätit det till lunch förra veckan för första gången på 5 år typ! Magiskt gott var det haha!! :) är glad att jag kan äta- aptiten är det inget fel på trots illamående- väldigt märkligt..
I morgon kommer min svärmor och hälsar på och ska bo hos oss en vecka- blir nog att berätta för henne eftersom jag är så trött hela tiden och inte mig själv. Hon är van att jag alltid har mkt energi och är så glad o positiv så annars tror hon nog att jag blivit deprimerad. (Vilket det känns som inland iofs..) men då vill jag ju ringa min mamma o berätta också så det inte blir orättvist...
vet dina nära o kära om graviditeten?
Vet att inte detta meddelande va menat till mig, men jag måste bara få flika in lite grann och säga att guuuud va kul att få berätta!
Längtar såå tills vi ska berätta för folk oxå, speciellt familjen.. Ska bli så himla kul! Vi har tänkt vänta till vecka 12 minst, men det är mest för min man vill det, hade jag fått bestämma så hade jag berättat nu efter ul när man sett att den lever och faktiskt existerar <3
Stort lycka till med berättandet, och meddela oss gärna hur hon reagerar! :D