Mjbo skrev 2018-10-12 13:42:13 följande:
haha! Jag vet hur du känner!! jag är precis lika, tyvärr! :P Men, en sak du borde prova smaska på är vindruvor.. har med mig en burk med vindruvor och smaskar på detta lite under hela dagen vid kontoret, det resulterar i att illamåendet håller sig borta, samt att man inte är lika extremt hungrig på lunchen, så man tyglar sig lite ;)
Annars kan du ju lugna dig med att det är fredag idag, det gör det hela lite mer okej iallafall ;)
Kram på dig och hoppas du får en trevlig helg! Vilken dag skulle svärmor komma?
Vi ska åka iväg denna helg med. Det låter som vi inte gör nått annat än är ute och reser, haha :P Men det gör att denna helg kommer swischa förbi och sen är det snart onsdag och UL igen :D längtar sååå <3
Tack för tipset :) har inte hittat några riktigt bra druvor på senaste - är väldigt 'picky' när det gäller vindruvor, de måste vara kärnfria och tokgröna ;)
svärmor kom igår och jag berättade för både henne, min mamma och min syster om graviditeten igår :) alla blev såklart jätteglada!
dock har jag precis fått en blödning här på jobbet - vågar inte gå till toan igen o kolla om det kommit mer men hoppas det bara är känsliga slemhinnor eller nåt sånt!!
hoppas du får njuta av din helg - ni gör helt rätt som hittar på massa saker