Ellencassandra skrev 2020-07-01 06:13:41 följande:
Det ska jag göra :)
Ja okej jag förstår! Jo det e skönt å ha i frysen blir ju liiite billigare å göra frysåterföring än en ny ivf.. så jäkla dyrt :P men värt det såklart.
Åh va roligt :) har din kille varit pappaledig nåt än? :)
Tror Juni också kommer tycka om förskolan. Hon älskar barn å följer alltid efter dom om vi är i parken haha. Nä precis det blir ju inte så mycket umgänge med andra nu i dessa tider. Vilket e tråkigt men men :( Juni börjar förskolan i oktober så då börjar jag jobba :) just denna vecka jobbar jag! Hoppar in lite extra så killen är pappaledig :)
Åh va härligt å få träffa familjen igen! När träffade du dom sist?
Kram!
hej!! nej min kille har inte vart pappaledig, det finns ju knappt i schweiz tyvärr - men han hade 2 veckor när lillan föddes.. dock har han jobbat hemifrån de senaste 3 månaderna så vi får spendera mkt mer tid som en familj ändå vilket är fantastiskt :)
Vi har inte sett våra familjer sen i julas, vanligtvis hade de kommit o hälsat på oss men med den här konstiga våren har det såklart inte gått. får bara hoppas det lättar till hösten så folk kan komma o hälsa på igen :)
låter toppen att ni har ägg kvar i frysen, måste vara ett helt annat lugn då tänker jag! jag fasar litegrann för hela processen igen, och de upptäckte en ganska stor cysta på ena äggstocken när jag var hos gyn i maj (det kanske jag skrev..?) men då kan man inte börja någon ny IVF cykel innan den försvunnit.. så får se om den försvinner av sig själv eller om jag måste operera bort den.
ska ni göra något roligt sommar?
Kram