Mjbo skrev 2018-10-01 08:57:47 följande:
Spännande.. Jag gick in i vecka 7 igår.. så 6+1 idag. Tycker tiden går sååååå sakta :P Känner du lika?
Har inga symptom alls förutom mina bröst. dom är stenhårda och gör sååå ont. och har blivit minst en storlek större.. small till under helgen tror ja, har haft lite små ont till och från fram till i slutet på förra vecka, då gjorde det jätte ont och har gjort de sen dess, och nu är dom stora och stenhårda :P Har annars väldigt små bröst, så det känns konstigt haha..
Min mage dock känner ja fortfarande ingenting i.. Ingen molvärk eller nånting.. De har försvunnit helt och hållet sen säkert en och en halv vecka tillbaka..
Har du några symptom som tillkommit eller avtagit? :)
Härligt :) ja tiden sniglar sig fram!! Det har varit så mycket väntan hela tiden. Vänta på å göra ivf, ruva, å sen vänta på å se om det ska gå vägen.
Aj aj! Jobbigt å ha så ont i brösten! Haha förstår att det känns annorlunda när man annars har lite mindre. Kanske får köpa lite större bh-ar snart då ;) jag har rätt stora sen innan så hoppas dom inte blir större xD
Dom ömma brösten kom tillbaka samma kväll å ha hållit i sig. Får illamående attacker varje morgon men det håller bara i sig 5 min typ sen går det över :/ knäppt. Å molvärk i ljumskar som strålar ner lite mot benet.
Då har du inte långt kvar till ul! Jag har ju fått tid sent på eftermiddagen den 15e.. hade egentligen varit skönt å få på morgonen så man slipper gå runt hela Dan å oroa sig :P