Mjbo skrev 2018-10-03 09:09:10 följande:
okej, ja hade jag bott i stockholm hade jag garanterat gjort ul ;) haha.. ska inte fresta dig.. men JAG hade gjort det, absolut :D Där finns det väl lite att välja på menar jag ;)
Jaa, 5 dagar kvar.. Måndag smäller det.. Hade en dålig känsla igår dock att de kommer va negativa besked på måndag. Försöker stöta bort dom känslorna, men ja har lika idag.. Det känns jobbigt.. Hoppas verkligen jag kan försöka fortsätta vara positiv fram till dess iallafall, så får man se hur de blir då.. Ja kan ju inte påverka nått ändå.... Hoppas hoppas lilla knodden mår bra där inne <3
Inga symptom idag heller.. Har tänk på en grej.. ALLA ni här inne mår illa.. vissa mer än andra, men alla mår illa.. Jag mår inte illa nånting, har inte gjort alls. Vet att alla är olika, men på varenda sida man läser står de att "nu kan man må mycket illa" eller "nu är det fullt normalt att må jätte illa på morgonen" osv.. Ja känner ingenting sånt, alls :P
Haha jag har sökt på olika kliniker i närheten xD får se vad jag gör. Måste nog ändå vänta till nästa vecka för nu lär man inte se så mycket ändå.
Mm förstår dig :( du hade väl också haft MA som jag? Då är det klart vi är extra oroliga. Man tänker ju att det borde inte ske två ggr på raken men jag kan ibland tänka att jag har ju redan haft otur å va en av dom som har svårt å bli gravid, då kanske jag också är en av dom som får upprepade missfall. Nä usch får inte va så negativ! Som du skrev förut vi är gravida till motsatsen är bevisad :)
Ja det e väldigt många som e illamående å spyr. Men har läst att väldigt många mår illa mer i vecka 7-8. Så kanske kommer lite senare för dig eller så Slipper du helt! :)
När jag va 19 blev jag gravid å upptäckte inte förrän vecka 11-12 å då den veckan började jag må illa först. Annars hade jah inte märkt nåt. Så för mig kom det väldigt sent.