oshark skrev 2018-10-26 11:35:12 följande:
Så här har har min förra och nuvarande cykel sett ut. (Nuvarande är lila.) I den här cykeln verkar jag hittills ligga lite lägre efter ÄL men möstret är ganska likt. Dipp idag. NC säger dock att jag är på ÄL+3 medan FF säger ÄL+4, men dippade på samma dag förra cykeln. Låg högt fram till dagen innan mens iaf förra cykeln - mensen kom sent på natten (efter 23) plus att det var helg så CD1 och CD2 den här cykeln har jag avaktiverat tempen för jag sovit annorlunda. Så vet inte huruvida jag hade dippat CD1 eller CD2 inför mens.
Vad intressant när man har tidigare cykel att jämföra med. Själv började jag tempa mitt i den här, så jag har inte mkt att gå på. Lite hoppig, men håller sig över strecket iaf
oshark skrev 2018-10-26 11:37:59 följande:
Ja och jag ändå någon dag mellan mys och ÄL (mys lördag natt, ÄL troligtvis måndag natt) så vill inte heller få upp förhoppningarna för mycket. Plus att jag ska iväg på en weekendresa i helgen så vill inte vara ledsen över ett negativt test, bättre då att ställa in sig på att mensen ska komma och sen i så fall bli positivt överraskad
Ja men precis, att bygga upp förhoppningarna och bli besviken tär i längden, om man inte lyckas nästan direkt. Bättre att, som du säger, försöka ställa in sig på att mensen ska komma.