Jojjans skrev 2018-11-26 05:46:44 följande:
Hjälp vad är det som händer, har min äl uteblivit?
Enligt FF har den hamnat på ?rätt? plats enligt mina känningar, men min coverline brukar aldrig vara såhär låg. Jag brukar ligga runt 36.6 i lutealfasen och enligt NC ligger min coverline på 36.4 från tidigare cykler.
Fick positiva äl-test torstag kväll, fredag förmiddag och fredag eftermiddag, men absolut starkast fredag förmiddag. Hade min vanliga äl-ömhet i magen tors-fre.
Hm, ja jag skulle nog inte spontant säga att det var en tydlig ÄL. Använder du fortfarande NC? Har de satt ut ÄL isf?
Sen kan man ju säkert ha svalare cykler. Jag har tex haft lägre temp den senaste veckan och idag hamnat under 36 grader för första gången. Först trodde jag att det kanske hade att göra med att termometern är kallare på morgonen eftersom det blir kallt i min lägenget nu, men jag värmde upp den lite i munnen någon sekund innan jag tempade i morse.
NC och FF skuljer sig ju lite i att NC verkar vilja att man ska ligga 0,3 grader över CL i princip medan FF nöjer sig med 0,3 grader över senaste tempen typ (iaf min känsla).