• Siri88

BIM oktober-18

Startar en ny BIMtråd för oktober.

Vi försökte första gången förra nu i september men tyvärr kom mensen idag. Så nu siktar vi mot försök nummer två!

Denna månad ska jag köra med ägglossningsstickor i hopp om att bli gravid! Drömmen är ett juni-barn!

Jag har bim den 5/10.

• Svar på tråden BIM oktober-18
  • idaisraelsson
    Anonym (Evi) skrev 2018-10-14 09:41:38 följande:

Har bim 20/10 testade idag negativ

Det är nog förtidigt. Jag harvtagit test ända sen i lördags och det har varit negativt. Har bim imorgon den 16:e. Men jag lever på hoppet om mensen inte kommer. Jag testar dock med graviditetslagretsstickor.

Håller tummarna för dig:)
  • idaisraelsson

Hej alla:)

Jag blir galen på denna vänta. Jag har haft lite struligt med mensen de senaste 3 månaderna då den uteblev i augusti och kom oregelbundet.

Väntade mensen den 9:e men eftersom jag hade ägglossning enligt stickorna den 3:e så blev det framflyttat till den 16:e alltså imorgon. Jag har tagit gravtest lördag,söndag och idag men negativt. Då får jag inse att det inte är något va? (Jag testar med graviditetslagretsstickor)

Denna väntan är olidlig:(

• Tirin
    idaisraelsson skrev 2018-10-15 07:05:56 följande:

Hej alla:)

Jag blir galen på denna vänta. Jag har haft lite struligt med mensen de senaste 3 månaderna då den uteblev i augusti och kom oregelbundet.

Väntade mensen den 9:e men eftersom jag hade ägglossning enligt stickorna den 3:e så blev det framflyttat till den 16:e alltså imorgon. Jag har tagit gravtest lördag,söndag och idag men negativt. Då får jag inse att det inte är något va? (Jag testar med graviditetslagretsstickor)

Denna väntan är olidlig:(

Hej, då är du 12 dagar från LH-stegring? Tror inte att man ska tänka att det är kört förän det gått minst 15 dagar från Lh-stegring eller tills mensen kommer;) Men jag precis likadan och hade säkert tänkt negativt men försök hålla ut några dagar till!
  • idaisraelsson
    Tirin skrev 2018-10-15 07:25:39 följande:

Hej, då är du 12 dagar från LH-stegring? Tror inte att man ska tänka att det är kört förän det gått minst 15 dagar från Lh-stegring eller tills mensen kommer;) Men jag precis likadan och hade säkert tänkt negativt men försök hålla ut några dagar till!

Tack snälla:) jag håller tummar och tår:)))
  • cilia81

Hej tänkte oxå följa den här tråden. Har Bim 22/9 alltså på Måndag.. Och är så nervös att det ska vara neg,, har tagit några tester som såklart visade neg. Det var antagligen för tidigt.

• cassandra92
    cilia81 skrev 2018-10-15 08:41:19 följande:

Hej tänkte oxå följa den här tråden. Har Bim 22/9 alltså på Måndag.. Och är så nervös att det ska vara neg,, har tagit några tester som såklart visade neg. Det var antagligen för tidigt.

Ja man ska nog försöka att bara fokusera på BIM och inte ta tidigare! :) Lycka till!
  • Anonym (Evi)

Har bim 20/10 fick positiv på ältestet 5/10 hade mys 6/10 bara sen testade jag positiv ältest även 7/10. 8/10 var det negativ ältest. Har testat flera gravtest men negativ på alla.

• Anonym (Evi)

Kan tillägga att jag fyllde 36 år den här månaden, kan det va årdern?:(

• Mollymus1992

Kul att ha ett gäng här! Hoppas vi plussar snart :) jag ska ha mens förmodligen på onsdag, men känns lite i magen som den redan kan vara på g.. hoppas det är nåt annat som känns men är inställd på att vi får försöka till nästa äl. En helt annan sak, jag kände av min ägglossning? Känns som en lindrig mensvärk som höll i ett dygn. Någon mer som känner den? Och isåfall är den på samma dag som äl eller känns det innan? Fundersam...

• mangon

Hänger på här med.

Fick positivt äl test 2/10.

Bim 17/10.

Är på äl+12 idag bim-2.

Haft mensvärk sedan 1 vecka tillbaka. Värre senaste dagarna och känns som tanten är på väg.

Negativt test idag.

Håller ändå hoppet uppe tills tant kommer ;)

Svar på tråden BIM oktober-18