BIM oktober-18
Har bim 20/10 testade idag negativ
Har bim 20/10 testade idag negativ
Men det kanske är för tidigt eller vad tror ni?:)
Spännande ????
Har bim 20/10 fick positiv på ältestet 5/10 hade mys 6/10 bara sen testade jag positiv ältest även 7/10. 8/10 var det negativ ältest. Har testat flera gravtest men negativ på alla.
Kan tillägga att jag fyllde 36 år den här månaden, kan det va årdern?:(
Hoppas det ????????????????
Det är nog förtidigt. Jag harvtagit test ända sen i lördags och det har varit negativt. Har bim imorgon den 16:e. Men jag lever på hoppet om mensen inte kommer. Jag testar dock med graviditetslagretsstickor.
Håller tummarna för dig:)
Hej.
Hänger på här! Blivit testnarkoman ???? redan testat 4 dagar irad. Har bim 22/10...
så mycket blandade känslor. Ena studen är jag säker på att jag är gravid nästa stund blir jag nere och tänker att det är kört(fast det är ganska lång tid kvar till bim) jag hatar denna väntan.....
Varför inte bara vänta tills bim... ändå slösar man pengar både på masssa gravtest & ägglossningstest...
har ni försökt länge?
Eller inbillar jag mig
Ska ha min mens 20/10, tog ett test imorse, Men råkade somna så det var 2 streck en timma senare med RFSUs test men törs ju inte lita på det, så åkte direkt senare och fyllde på massa test hemma. ????
Så
!!
Jag had BIM imorgon inget plus i sikte.. vet inte om det är testerna eller så är jag bara inte gravid..
Tycker jag haft såna tydliga symptom som väldigt mycket värk i brösten. Spänningar i livmodern och liknande.
Vad tror ni? Ska man vågar testa imorgon eller på fredag igen eller ska man hålla sig å se om Tant röd kommer?