BIM oktober-18
Hej!
får man haka på? bim 12/10 dock plussat redan:) - igår- v. 3+2 kom ett svagt streck fram på test och idag starkare. bf blir runt 20/6 :)
Hej!
får man haka på? bim 12/10 dock plussat redan:) - igår- v. 3+2 kom ett svagt streck fram på test och idag starkare. bf blir runt 20/6 :)
Hej
Jag hänger gärna med i denna tråd. Har bim 9/10 alltså idag (enligt min app). Enligt mina miljoner ägglossningstest som jag har gjort från förra mensen tills idag så hade jag ägglossning den 3/10 så mensen kommer troligtvis senare än den 9/10. Testade negativt på graviditetstest i lördags:( så jag vågar inte testa igen. Jag väntar med spänning och hoppas verkligen att det tar sig denna gång:)
Lycka till, till er alla:)))) <3
Jag hoppas det med :( vill så gärna plussa igen och att pyret stannar<3 funderar på att börja med rosenrot och ägglossningstester. Vad tror du om det?
Jag ska ha min bim den 16/10. Tog ett gravtest imorse (dock inte morgonurin) och det visade negativt. Vårdagar jag ta ett imorgon bitti? Tänk om det också blir negativt. Då blir jag så ledsen. Är det för tidigt att ta två dagar innan?
Jag har bim 17/10 och funderar också på att testa imorgon eller övermorgon, när de äe innan bim så tror jag nästan det måste vara morgon urin (om du inte producerar jätte mycket hcg vill säga) men de är bara vad jag tror hcg fördubblas ungefär var tredje dag om jag förstått det rätt, men vissa kan på ett plus tidigare än andra så jag hoppas du får ditt plus
Jag har bim 17/10 och funderar också på att testa imorgon eller övermorgon, när de äe innan bim så tror jag nästan det måste vara morgon urin (om du inte producerar jätte mycket hcg vill säga) men de är bara vad jag tror hcg fördubblas ungefär var tredje dag om jag förstått det rätt, men vissa kan på ett plus tidigare än andra så jag hoppas du får ditt plus
Har bim 20/10 testade idag negativ
Hej alla:)
Jag blir galen på denna vänta. Jag har haft lite struligt med mensen de senaste 3 månaderna då den uteblev i augusti och kom oregelbundet.
Väntade mensen den 9:e men eftersom jag hade ägglossning enligt stickorna den 3:e så blev det framflyttat till den 16:e alltså imorgon. Jag har tagit gravtest lördag,söndag och idag men negativt. Då får jag inse att det inte är något va? (Jag testar med graviditetslagretsstickor)
Denna väntan är olidlig:(
Hej, då är du 12 dagar från LH-stegring? Tror inte att man ska tänka att det är kört förän det gått minst 15 dagar från Lh-stegring eller tills mensen kommer;) Men jag precis likadan och hade säkert tänkt negativt men försök hålla ut några dagar till!
Mens idag så ingen bebis:( hoppas på nästa månad har nästa bim 20/11.
Tror jag plussat, eller är det bara spökstreck, vad tror ni? :)
Jag fick tyvärr min mens i förrgår. Nu undrar jag om ni använder ägglossningstest? I så fall vilka?
Har ni andra tips på att bli gravid? Husmorstips?