• mangon

BIM oktober-18

Hänger på här med.

Fick positivt äl test 2/10.

Bim 17/10.

Är på äl+12 idag bim-2.

Haft mensvärk sedan 1 vecka tillbaka. Värre senaste dagarna och känns som tanten är på väg.

Negativt test idag.

Håller ändå hoppet uppe tills tant kommer ;)

• mangon
    idaisraelsson skrev 2018-10-15 07:05:56 följande:

Hej alla:)

Jag blir galen på denna vänta. Jag har haft lite struligt med mensen de senaste 3 månaderna då den uteblev i augusti och kom oregelbundet.

Väntade mensen den 9:e men eftersom jag hade ägglossning enligt stickorna den 3:e så blev det framflyttat till den 16:e alltså imorgon. Jag har tagit gravtest lördag,söndag och idag men negativt. Då får jag inse att det inte är något va? (Jag testar med graviditetslagretsstickor)

Denna väntan är olidlig:(

Jag fick positivt äl den 2a. Bim 17e. Så
    idaisraelsson skrev 2018-10-15 07:05:56 följande:

Hej alla:)

Jag blir galen på denna vänta. Jag har haft lite struligt med mensen de senaste 3 månaderna då den uteblev i augusti och kom oregelbundet.

Väntade mensen den 9:e men eftersom jag hade ägglossning enligt stickorna den 3:e så blev det framflyttat till den 16:e alltså imorgon. Jag har tagit gravtest lördag,söndag och idag men negativt. Då får jag inse att det inte är något va? (Jag testar med graviditetslagretsstickor)

Denna väntan är olidlig:(

Då är vi lite i samma sits. Positivt 2/10 Bim borde vara 17e. Testat negativt 4 dagar nu med testlagrets.

Molvärk sedan äl. Nu mensvärk sedan 1 vecka.

Känns kört för mig. Men man hooooppas ändå!
  • mangon
    En sommar dag skrev 2018-10-15 15:17:04 följande:

Jag plussade idag och har bim idag! =D

Men vad kul!!!!! Grattis. Har du tagit test tidigare? Eller var detta första?
  • mangon

Äl+13 idag.

Bim-1

Negativt test imorse.

Antar att det är kört denna månad nu.

Ingen junibebis för mig.

Så tråkigt men det är bara bort första försök.

Blev gravid första försökt med dottern därför har man noglite höga förhoppningar. ;)

• mangon

Mensen kom idag. :( 1 dag innan uträknad bim.

Så ingen junibebis här inte.

Svar på tråden BIM oktober-18