• Siri88

BIM oktober-18

Startar en ny BIMtråd för oktober.

Vi försökte första gången förra nu i september men tyvärr kom mensen idag. Så nu siktar vi mot försök nummer två!

Denna månad ska jag köra med ägglossningsstickor i hopp om att bli gravid! Drömmen är ett juni-barn!

Jag har bim den 5/10.

• Svar på tråden BIM oktober-18
  • idaisraelsson
    saijda skrev 2018-10-10 08:51:43 följande:

Jag hoppas det med :( vill så gärna plussa igen och att pyret stannar<3 funderar på att börja med rosenrot och ägglossningstester. Vad tror du om det?

Jag testar med ägglossningstest. Började några dagar efter sista mensen i september. Sen körde jag tills jag hade tydligt två streck som var lika starka och några dagar till efter det. Jag skulle haft ägglossning enligt min app den 25:e sep. Men enligt ägglossningstest visade det den 3:e okt. Så min bim borde vara framflyttad till den 16/10 istället för den 9/10. Vi får se helt enkelt. Lycka till med plusset :) rosenrot ska det vara bra?
  • saijda
    idaisraelsson skrev 2018-10-12 05:19:35 följande:

Jag testar med ägglossningstest. Började några dagar efter sista mensen i september. Sen körde jag tills jag hade tydligt två streck som var lika starka och några dagar till efter det. Jag skulle haft ägglossning enligt min app den 25:e sep. Men enligt ägglossningstest visade det den 3:e okt. Så min bim borde vara framflyttad till den 16/10 istället för den 9/10. Vi får se helt enkelt. Lycka till med plusset :) rosenrot ska det vara bra?

Okej. Tänkte faktiskt köra på munkpeppar och ÄL test :) har hört bra om det, misstänker hormonell obalans i min kropp. Aha det är så jag misstänker att det har varit, därför jag vill köra på ÄL tester för att se hur mycket det också skiljer sig :0

Tack så mycket och desamma! :D jag har hört att rosenrot gör ens cykel mer regelbunden och att man känner starkare när man har ÄL. Funderar på att köpa det med..
  • Tirin

Vilken timing på LH-stegring???? Nu blir det babymaking lördag, söndag och måndag paus tisdag och sen onsdag igen.

Är det nån annan som har stegring i dagarna? Kul att följas åt nästkommande veckor under den plågsamma väntan!
  • idaisraelsson

Jag ska ha min bim den 16/10. Tog ett gravtest imorse (dock inte morgonurin) och det visade negativt. Vårdagar jag ta ett imorgon bitti? Tänk om det också blir negativt. Då blir jag så ledsen. Är det för tidigt att ta två dagar innan?

• Anonymlängtar
    idaisraelsson skrev 2018-10-14 01:09:17 följande:

Jag ska ha min bim den 16/10. Tog ett gravtest imorse (dock inte morgonurin) och det visade negativt. Vårdagar jag ta ett imorgon bitti? Tänk om det också blir negativt. Då blir jag så ledsen. Är det för tidigt att ta två dagar innan?

Jag har bim 17/10 och funderar också på att testa imorgon eller övermorgon, när de äe innan bim så tror jag nästan det måste vara morgon urin (om du inte producerar jätte mycket hcg vill säga) men de är bara vad jag tror hcg fördubblas ungefär var tredje dag om jag förstått det rätt, men vissa kan på ett plus tidigare än andra så jag hoppas du får ditt plus
  • idaisraelsson
    Anonymlängtar skrev 2018-10-14 02:37:04 följande:

Jag har bim 17/10 och funderar också på att testa imorgon eller övermorgon, när de äe innan bim så tror jag nästan det måste vara morgon urin (om du inte producerar jätte mycket hcg vill säga) men de är bara vad jag tror hcg fördubblas ungefär var tredje dag om jag förstått det rätt, men vissa kan på ett plus tidigare än andra så jag hoppas du får ditt plus

Jag tog faktiskt nu på morgonen. Men det var negativt så jag är nog inte gravid denna gång:( jag får köra på till. nästa månad:)

Lyckat till med plusset:)
  • idaisraelsson
    Anonymlängtar skrev 2018-10-14 02:37:04 följande:

Testade du idag? Håller tummar och tår för dig:)))
  • Anonymlängtar
    idaisraelsson skrev 2018-10-14 06:34:10 följande:

Jag tog faktiskt nu på morgonen. Men det var negativt så jag är nog inte gravid denna gång:( jag får köra på till. nästa månad:)

Lyckat till med plusset:)

Okej, va tråkigt att höra! tack så mycket men tror inte på ett pluss denna månad för mig heller!
  • Anonym (Evi)

Har bim 20/10 testade idag negativ

• Anonym (Evi)

Men det kanske är för tidigt eller vad tror ni?:)

Svar på tråden BIM oktober-18