• saijda

BIM oktober-18

Hakar också gärna på! Jag är på ÄL+15 enligt fertilityfriend men enligt flo och WomanLog är jag BIM+ några dagar.

Har fått supersvaga streck på rfsu test tre dagar i rad. Tempen ligger mellan 37.0-37.2 och ingen mens i sikte. Ska försöka våga gå och köpa digitalt från clearblue. :0

• saijda

När jag var på toaletten nyss så upptäckte jag brunt blod typ som gammalt mensblod på pappret.. vet inte vad jag ska tro :(

• saijda
    19SandraJ87 skrev 2018-10-08 18:08:17 följande:

Men är det brunt så är det gammalt blod, tror det är färskt (ljusrött) man ska vara lite vaksam på.. Tror i alla fall det är så, men ring MVC om du är orolig.

Aldrig haft såhär med blodet att det är brunt och torrt(?) eller vad man ska kalla det. Ja ljusrött/rött blod vet jag att man ska hålla koll på. Jag får bara det när jag har mens och när jag fick missfallet i januari. Nu när jag var på toaletten så var det ingenting på pappret, som att inget hade hänt? :0 jag hoppas det är en ofarlig gammal blödning. Och inte missfall igen :/

Tror du jag kan ta ett nytt test eller ska jag avvakta ?
  • saijda
    19SandraJ87 skrev 2018-10-08 19:29:05 följande:

Men kommer det inte mer så är det nog ingen fara.

Det gör du som du vill, men tror inte det är någon fara :)

Okej får se om jag testar mig imorgon eller nått :$
  • saijda

Nu kom det igen brunt blod på pappret efter jag har varit på toa. Och testet imorse visade -. Så skumt, vet inte vad jag ska tro :( någon som känner igen sig?

• saijda
    19SandraJ87 skrev 2018-10-09 12:33:00 följande:

Du hade plussat innan? Hade jag varit som du hade jag ringt MVC och kollat med dom! Har aldrig varit ute för det själv, men så hade jag gjort i alla fall :) Håller tummarna att det inte är någon fara <3

Ja precis, tre svaga plus. Ah jag får nog göra det. Hoppas man blir bättre bemött denna gång :0 tack så mycket <3
  • saijda
    19SandraJ87 skrev 2018-10-10 06:58:01 följande:

Hur går det för dig? <3

Verkar som att mensen kom... med besked. Mitt i kvällsarbetet. Ringde min man direkt och bara grät :(
  • saijda
    19SandraJ87 skrev 2018-10-10 08:25:35 följande:

Oh beklagar :( Vad tråkigt! Hoppas det går hela vägen nästa gång <3<3

Jag hoppas det med :( vill så gärna plussa igen och att pyret stannar<3 funderar på att börja med rosenrot och ägglossningstester. Vad tror du om det?
  • saijda
    idaisraelsson skrev 2018-10-12 05:19:35 följande:

Jag testar med ägglossningstest. Började några dagar efter sista mensen i september. Sen körde jag tills jag hade tydligt två streck som var lika starka och några dagar till efter det. Jag skulle haft ägglossning enligt min app den 25:e sep. Men enligt ägglossningstest visade det den 3:e okt. Så min bim borde vara framflyttad till den 16/10 istället för den 9/10. Vi får se helt enkelt. Lycka till med plusset :) rosenrot ska det vara bra?

Okej. Tänkte faktiskt köra på munkpeppar och ÄL test :) har hört bra om det, misstänker hormonell obalans i min kropp. Aha det är så jag misstänker att det har varit, därför jag vill köra på ÄL tester för att se hur mycket det också skiljer sig :0

Tack så mycket och desamma! :D jag har hört att rosenrot gör ens cykel mer regelbunden och att man känner starkare när man har ÄL. Funderar på att köpa det med..
Svar på tråden BIM oktober-18