• idaisraelsson

BIM oktober-18

Dr to be skrev 2018-10-08 12:54:50 följande:

Hej!

får man haka på? bim 12/10 dock plussat redan:) - igår- v. 3+2 kom ett svagt streck fram på test och idag starkare. bf blir runt 20/6 :)

Stort Grattis till dig:) jag hoppas också på ett plus:) <3
  • idaisraelsson

Hej

Jag hänger gärna med i denna tråd. Har bim 9/10 alltså idag (enligt min app). Enligt mina miljoner ägglossningstest som jag har gjort från förra mensen tills idag så hade jag ägglossning den 3/10 så mensen kommer troligtvis senare än den 9/10. Testade negativt på graviditetstest i lördags:( så jag vågar inte testa igen. Jag väntar med spänning och hoppas verkligen att det tar sig denna gång:)

Lycka till, till er alla:)))) <3

• idaisraelsson
    saijda skrev 2018-10-10 08:51:43 följande:

Jag hoppas det med :( vill så gärna plussa igen och att pyret stannar<3 funderar på att börja med rosenrot och ägglossningstester. Vad tror du om det?

Jag testar med ägglossningstest. Började några dagar efter sista mensen i september. Sen körde jag tills jag hade tydligt två streck som var lika starka och några dagar till efter det. Jag skulle haft ägglossning enligt min app den 25:e sep. Men enligt ägglossningstest visade det den 3:e okt. Så min bim borde vara framflyttad till den 16/10 istället för den 9/10. Vi får se helt enkelt. Lycka till med plusset :) rosenrot ska det vara bra?
  • idaisraelsson

Jag ska ha min bim den 16/10. Tog ett gravtest imorse (dock inte morgonurin) och det visade negativt. Vårdagar jag ta ett imorgon bitti? Tänk om det också blir negativt. Då blir jag så ledsen. Är det för tidigt att ta två dagar innan?

• idaisraelsson
    Anonymlängtar skrev 2018-10-14 02:37:04 följande:

Jag har bim 17/10 och funderar också på att testa imorgon eller övermorgon, när de äe innan bim så tror jag nästan det måste vara morgon urin (om du inte producerar jätte mycket hcg vill säga) men de är bara vad jag tror hcg fördubblas ungefär var tredje dag om jag förstått det rätt, men vissa kan på ett plus tidigare än andra så jag hoppas du får ditt plus

Jag tog faktiskt nu på morgonen. Men det var negativt så jag är nog inte gravid denna gång:( jag får köra på till. nästa månad:)

Lyckat till med plusset:)
  • idaisraelsson
    Anonymlängtar skrev 2018-10-14 02:37:04 följande:

Jag har bim 17/10 och funderar också på att testa imorgon eller övermorgon, när de äe innan bim så tror jag nästan det måste vara morgon urin (om du inte producerar jätte mycket hcg vill säga) men de är bara vad jag tror hcg fördubblas ungefär var tredje dag om jag förstått det rätt, men vissa kan på ett plus tidigare än andra så jag hoppas du får ditt plus

Testade du idag? Håller tummar och tår för dig:)))
  • idaisraelsson
    Anonym (Evi) skrev 2018-10-14 09:41:38 följande:

Har bim 20/10 testade idag negativ

Det är nog förtidigt. Jag harvtagit test ända sen i lördags och det har varit negativt. Har bim imorgon den 16:e. Men jag lever på hoppet om mensen inte kommer. Jag testar dock med graviditetslagretsstickor.

Håller tummarna för dig:)
  • idaisraelsson

Hej alla:)

Jag blir galen på denna vänta. Jag har haft lite struligt med mensen de senaste 3 månaderna då den uteblev i augusti och kom oregelbundet.

Väntade mensen den 9:e men eftersom jag hade ägglossning enligt stickorna den 3:e så blev det framflyttat till den 16:e alltså imorgon. Jag har tagit gravtest lördag,söndag och idag men negativt. Då får jag inse att det inte är något va? (Jag testar med graviditetslagretsstickor)

Denna väntan är olidlig:(

• idaisraelsson
    Tirin skrev 2018-10-15 07:25:39 följande:

Hej, då är du 12 dagar från LH-stegring? Tror inte att man ska tänka att det är kört förän det gått minst 15 dagar från Lh-stegring eller tills mensen kommer;) Men jag precis likadan och hade säkert tänkt negativt men försök hålla ut några dagar till!

Tack snälla:) jag håller tummar och tår:)))
  • idaisraelsson
    Anonymlängtar skrev 2018-10-16 11:28:29 följande:

Tror jag plussat, eller är det bara spökstreck, vad tror ni? :)

Stort grattis till dig:)))<3
  • idaisraelsson

Jag fick tyvärr min mens i förrgår. Nu undrar jag om ni använder ägglossningstest? I så fall vilka?

Har ni andra tips på att bli gravid? Husmorstips?

Svar på tråden BIM oktober-18