• Jinxedqueen

Vi som har bf April 2019

Hejsan!

Jag är en kvinna på unga 28 år boendes i Kista med min sambo.

Bara av en slump kände jag på mig att det var dags att kissa på den berömda stickan. 4 dagar till BIM.

Vi blev gravida även förra månaden men tyvärr växte den knackigt och blev ett tidigt missfall.

(Nu hoppas jag bilden syns och att det VERKLIGEN inte är ett spökstreck)

Men 4 april ska denna snutt kika ut.

Nu undrar jag, är vi fler? Vilka är ni? Har ni vågat testa?

Kram!
  • Svar på tråden Vi som har bf April 2019
  • gammelpysen

Hej alla! Hoppas någon vill hänga kvar här. Jag är i alla fall inte sugen på någon fbgrupp... kanske för gammal

8+5 idag och mår betydligt bättre än för en vecka sedan. Någon som känner igen sig?

• fixaochdona
    gammelpysen skrev 2018-09-22 14:00:00 följande:

Hej alla! Hoppas någon vill hänga kvar här. Jag är i alla fall inte sugen på någon fbgrupp... kanske för gammal

8+5 idag och mår betydligt bättre än för en vecka sedan. Någon som känner igen sig?

Jag vill inte heller hänga på fb :)

Är i vecka 9 och mår dag för dag lite lite bättre. Från trötthet och illamående från h-lvetet kan jag nu känna att de flesta dagarna går att överleva haha!
  • Gurkan25

Hänger också kvar här på familjeliv!:)
    Benjamin 24/12-2017 BF med tvillingar 2/4-2019
  • stjärnasomärdin
    Aqwa93 skrev 2018-09-21 21:26:05 följande:

Hade från början bf 10/4 på sambons födelsedag. Men har nu blivit bakåtflyttad ca 2 veckor så har bf ca. 23/4. Får se om det ändrar det igen på ul den 5/10.

Oj vilken stor diff ;) Spännande att se hur det slutar! Vi blev flyttade några dagar vid förra graviditeten och jag var bombsäker på att det inte stämde! Ut kom hon spontant och större än medel några veckor innan...!
  • stjärnasomärdin

Håller med dig! Jag stannar här :)
  • gammelpysen

Kul! Då blir vi ett gäng. Eftersom vi fick kämpa något extremt för denna bebis, 2 år och 7 Ivf, hänger jag även på gravid efter Ivf, men extra roligt att kunna ha några som ligger samtidigt i tiden.

Vi har bf 28 april. Eftersom det är just ivf är datumet spikat

För en vecka sedan sov jag bort hela lördagen. Idag har vi varit en runda på stan... fick se minipysen i måndags, allt såg bra ut. Har ni fått göra tidiga vul också?

• gammelpysen
    fixaochdona skrev 2018-09-22 15:23:12 följande:

Jag vill inte heller hänga på fb :)

Är i vecka 9 och mår dag för dag lite lite bättre. Från trötthet och illamående från h-lvetet kan jag nu känna att de flesta dagarna går att överleva haha!

Då är vi väldigt lika i både tid och symtom 8+5 idag.
  • Thorax
    stjärnasomärdin skrev 2018-09-21 17:02:13 följande:

Samma som mig då, fast det är bara framräknat och kommer troligtvis ändras efter KUB! När har du fått tid för KUB?

Ja det kunde diffa med en vecka vid tidigt vul. Har kub den 11/10 så ett tag kvar men sen får man se vad de säger.

När har du kub?
    Behind every legend, lies an impossible dream
  • jaktenpaflow

Hänger också gärna kvar här(är ju också med i gravid efter IVF) har BF 21 april så v 9+5 idag. Vi är bortresta hela oktober så stället till det med kuben. Har försökt hitta en klinik där som utför behandlingen men kommunikationen var inte på topp! Annars måste vi göra NIPT men det är ju så dyrt! Värt pengarna såklart men ändå... ni som vill göra kub har ni fått ngn tid för det? I så fall vilken vecka?

• Thorax
    jaktenpaflow skrev 2018-09-22 18:58:29 följande:

Hänger också gärna kvar här(är ju också med i gravid efter IVF) har BF 21 april så v 9+5 idag. Vi är bortresta hela oktober så stället till det med kuben. Har försökt hitta en klinik där som utför behandlingen men kommunikationen var inte på topp! Annars måste vi göra NIPT men det är ju så dyrt! Värt pengarna såklart men ändå... ni som vill göra kub har ni fått ngn tid för det? I så fall vilken vecka?

Det finns inga privata kliniker där du kan ringa till?

Vi får ju ringa själv och boka tid för kub och RUL. De sa när jag ringde att de gör de här vid 12+5 - 13+0

Så fick tid när jag var i 12+5 av ren tur, fanns en tid kvar.
    Behind every legend, lies an impossible dream
Svar på tråden Vi som har bf April 2019