Vi som har bf April 2019
Hej, bf 22/4 tror jag. Lite osäker på exakt dag än. Andra barnet
Hej, bf 22/4 tror jag. Lite osäker på exakt dag än. Andra barnet
Hej! Plussade på BIM och är nu i v7 :) Beräknad till 2019-04-08 enligt en app men vet inte om det stämmer. Nån som vet om det finns nån (hemlig) facebookgrupp att gå med i? Tycker mig ha läst om en sån nånstans men hittar det inte nu.
Vaknade med riktigt ömma bröst.
Verkar som om denna graviditet ska ge mig precis alla symtom som existerar.
Vill bara dea täcket över mig och stanna där i 8 månader
Oh no! Hoppas symtomen klingar av! När har du BF?
Känner likadant, har exakt varenda symptom.. har 1v ledighet nu och ligger i sängen konstant
Här kunde jag boka tid för Mvc genom 1177. Slapp jag ringa som jag avskyr :D rätt skönt att kunna se alla tider också.
Så tråkigt att vara långt bak i månaden. Kub är evigheter kvar till :(
När har du BF?
Samma som mig då, fast det är bara framräknat och kommer troligtvis ändras efter KUB! När har du fått tid för KUB?
Hänger också gärna kvar här(är ju också med i gravid efter IVF) har BF 21 april så v 9+5 idag. Vi är bortresta hela oktober så stället till det med kuben. Har försökt hitta en klinik där som utför behandlingen men kommunikationen var inte på topp! Annars måste vi göra NIPT men det är ju så dyrt! Värt pengarna såklart men ändå... ni som vill göra kub har ni fått ngn tid för det? I så fall vilken vecka?
Jo jag har pratat med dem men dem som svarade hade ingen aning på när provet skulle göras utan ville boka in mig på en tid hos läkaren för att få svar på mina frågor. Och då kommer jag vara i v.13 så rädd att det blir försent. Men ska försöka igen på måndag.
Vad skönt att du fick tid! Vilken v är du i nu?
Ja superkonstigt, tycker de iaf kunnat svara på mina frågor om NÄR blodprovet samt ul skulle göras. Men men.
Vad kul då är vi väldigt lika:) Hur känner du dig?
Ja verkligen! När har du BF?:) Jag har mått väldigt bra faktiskt, lite dålig aptit i början och gick lätt avsmak på mat. Ville ha mycket frukt och sallad. Annars lite spända bröst och växtvärk till och från. Inte alls lika trött som i min första grav!
Jag var på Kub idag. Kändes som en milstolpe stt komma över. Fick 1/4500 (minns en exakt men över 4000 iaf) på downs syndrom och 1/20000 på andra kromosomavvikelser. I min kommun blir alla gravida erbjudna kub. Hur går det för er andra? Har ni berättat för anhöriga? Börjar det synas?