• Jinxedqueen

Vi som har bf April 2019

Hejsan!

Jag är en kvinna på unga 28 år boendes i Kista med min sambo.

Bara av en slump kände jag på mig att det var dags att kissa på den berömda stickan. 4 dagar till BIM.

Vi blev gravida även förra månaden men tyvärr växte den knackigt och blev ett tidigt missfall.

(Nu hoppas jag bilden syns och att det VERKLIGEN inte är ett spökstreck)

Men 4 april ska denna snutt kika ut.

Nu undrar jag, är vi fler? Vilka är ni? Har ni vågat testa?

Kram!
  • Svar på tråden Vi som har bf April 2019
  • Aqwa93
    nadie2019 skrev 2018-10-07 18:42:51 följande:

När är de ni har BF?

Jag har 10/4. Och skulle tycka det var roligt att skapa kontakt och hålla den. Bor i Stockholm och är 27 år! Hojta gärna :)

Har bf den 20/4, bor i Linköping och är 25 år 
  • nadie2019
    Lilyje skrev 2018-10-07 19:59:27 följande:

Kan vi inte göra en lista och lägga i huvudinlägget om när vi har bf? Kanske också hur gamla vi är och var vi bor?

Vad för lista på Facebook?
  • Lilyje
    nadie2019 skrev 2018-10-07 22:04:00 följande:

Vad för lista på Facebook?

Facebook? Jag pratar om här på familjeliv..
  • nadie2019
    Lilyje skrev 2018-10-07 23:28:26 följande:

Facebook? Jag pratar om här på familjeliv..

Förlåt. Måste varit trött och inte läst ordentligt.

Ja men en sådan lista vore ju kul!
  • Eloons

Jag har bf 4/4, känns fortfarande overkligt då jag inte alls har någon mage än! Men brösten gör ont och magen värker, vilket bara är skönt så man blir påmind på något sätt haha

• Gurkan25

Jag har bf 2/4. Förra graviditeten gick jag 4 dagar över tiden så derby återstår att se hur det blir den här gången, tvillingar brukar ju födas tidigare vad jag har förstått.

Benjamin 24/12-2017 BF med tvillingar 2/4-2019
  • stjärnasomärdin
    nadie2019 skrev 2018-10-07 18:42:51 följande:

När är de ni har BF?

Jag har 10/4. Och skulle tycka det var roligt att skapa kontakt och hålla den. Bor i Stockholm och är 27 år! Hojta gärna :)

19/4 men gissar på att vi blir flyttade en del på KUB i morgon! Fick några veckor tidigt förra graviditeten så är inställt på det denna gången med ;)
  • fixaochdona
    stjärnasomärdin skrev 2018-10-08 18:01:42 följande:

19/4 men gissar på att vi blir flyttade en del på KUB i morgon! Fick några veckor tidigt förra graviditeten så är inställt på det denna gången med ;)

Får man datum på kub? Jag minns inte :)
  • stjärnasomärdin
    fixaochdona skrev 2018-10-08 18:28:40 följande:

Får man datum på kub? Jag minns inte :)

Tror det kan vara olika? Vid min förra graviditet erbjöds inte de under 35 KUB i vårt landsting men de betalade för det om man utförde det i annat landsting. I det landstinget bestämde de graviditetslängd vid KUB och inte RUL, vi fick dock ett bytt datum igen vid RUL eftersom de här bestämde efter RUL. Nu bestämmer de efter KUB alternativt vanligt UL i vecka 13 om man väljer det istället.
Svar på tråden Vi som har bf April 2019