BF Februari 2019
Hallå alla februari 2019-mammor och grattis till alla fina plus!
Jag hittade ingen BF Februari 2019-tråd så jag tänkte att jag startar en :)
Välkomna!
Hallå alla februari 2019-mammor och grattis till alla fina plus!
Jag hittade ingen BF Februari 2019-tråd så jag tänkte att jag startar en :)
Välkomna!
Det ska jag absolut göra! :)
Haha, precis!
Vart på mvc idag för inskrivning, fick tid till nästa mvc i v 25 och även bokat rul, men fick inte rul förens 26/9 och det känns ju som en evighet dit! Hade ju helst velat komma in snart och se att allt står rätt till och bra till i magen:) annars såg övriga värden bra ut än så länge så vi kan ju hoppas att det försätter så och att jag slipper äta järntabletter :) hur mår ni andra?
Vart på mvc idag för inskrivning, fick tid till nästa mvc i v 25 och även bokat rul, men fick inte rul förens 26/9 och det känns ju som en evighet dit! Hade ju helst velat komma in snart och se att allt står rätt till och bra till i magen:) annars såg övriga värden bra ut än så länge så vi kan ju hoppas att det försätter så och att jag slipper äta järntabletter :) hur mår ni andra?
Imorgon börjar min semester
Och på måndag träffar jag min BM första gången denna graviditet, så lättad att jag fick samma underbara som förra gången!
Ska bli intressant att höra vad min tidiga sockerbelastning visade för resultat, och se om blutsaften gett någon effekt på mitt HB.
Jobbigt med all väntan. Då jag är 35 fyllda så ska vi på KUB nästa vecka, gått in i vecka 13 då. Ska bli sååå skönt å veta att allt är OK. Kan inte slappna av förrän då. Illamåendet är lite bättre men varit heeelt sjukt trött senaste dagarna.
Jag får känsla på en tjej i magen men vi får se sen :) Har en av var sedan tidigare.
Min nästa tid är också för RUL (17/9) och sedan veckan efter till mvc igen. Mår finfint just nu, inget illamående kvar men är tröttheten är fortfarande kvar lite. Jag hoppas jag slipper järntabletter den här gången, kämpade med två om dagen andra halvan av förra graviditeten..
Hej! Ny på FL, glad att ja hittade denna tråd. Får man vara med i hemliga gruppen på FB också? BF 22/2.
Ni som väntar 2-3 barnet, hur högt stog er livmoder i v13? Min är ca 4-5 cm under naveln redan... känns som den ligger högre än den borde vid denna veckan? Men kan ju vara för det är 3e barnet med?
Ni som väntar 2-3 barnet, hur högt stog er livmoder i v13? Min är ca 4-5 cm under naveln redan... känns som den ligger högre än den borde vid denna veckan? Men kan ju vara för det är 3e barnet med?
Hur kan du känna var den ligger?