BF Februari 2019
Hallå alla februari 2019-mammor och grattis till alla fina plus!
Jag hittade ingen BF Februari 2019-tråd så jag tänkte att jag startar en :)
Välkomna!
Hallå alla februari 2019-mammor och grattis till alla fina plus!
Jag hittade ingen BF Februari 2019-tråd så jag tänkte att jag startar en :)
Välkomna!
Hej tjejer! Hur mår ni? Jag mår bra men börjar bli riktigt otålig, och ändå är det 15-17 dagar kvar till Bf för mig. Jag blev ju lovad remiss till SÖS för förlossningsplanering pga. stort barn. Har inte hört något än men enligt mina efterforskningar på nätet så känns det inte alls säkert som att de gör något eftersom jag är omföderska och redan klämt ut ett stort barn utan problem. Har tid hos BM på torsdag, är då i v 39+0 enligt dem, tänkte be BM kolla mig då för att se om något hänt med tappen etc. Vet ej om hon går med på det. Ååh denna eviga väntan....
Tänkte det kan vara spännande att uppdatera bf-listan.
Orkar inte leta upp den gamla listan och vet inte vilka som är kvar i tråden så gör en ny. Fyll gärna på.
Farsta2014 - bf 13/2 enligt BM, bf 16/2 enligt mig, 3:e barnet, väntar pojke
BF listan
Stor grön drake - bf 6/2, 3:e barnet
Hej tjejer! Hur mår ni? Jag mår bra men börjar bli riktigt otålig, och ändå är det 15-17 dagar kvar till Bf för mig. Jag blev ju lovad remiss till SÖS för förlossningsplanering pga. stort barn. Har inte hört något än men enligt mina efterforskningar på nätet så känns det inte alls säkert som att de gör något eftersom jag är omföderska och redan klämt ut ett stort barn utan problem. Har tid hos BM på torsdag, är då i v 39+0 enligt dem, tänkte be BM kolla mig då för att se om något hänt med tappen etc. Vet ej om hon går med på det. Ååh denna eviga väntan....
BF listan
Liten 2018 - BF 23/2, 3:e barnet. Pojke sa de. Magen står rakt ut :)
Emhy89 - BF 28/1, 3:e barnet, pojke
Liten 2018 - BF 23/2, 3:e barnet. Pojke sa de. Magen står rakt ut :)
Liten 2018 - BF 23/2, 3:e barnet. Pojke sa de.
LeyasMamma - bf 25/2, 3e barnet, tjej:)
Kan inte sluta tänka på att det är lite segt att vi blev flyttade nästan en vecka vid rul, känns ju som vi kommer gå över i evigheter! Va beräknad till 20/2 enligt mens och rul flyttade till 25e. Hade de inte flyttat mig hade jag gått in i v38 istället för 37 nu. Har gått över 9 respektive 10 dagar med de 2 första barnen. Fler som blev flyttade långt på rul?
#1206 Idag 09:11
MR8692 - BF 4/2, 1:a barnet, pojke
Liten 2018 - BF 23/2, 3:e barnet. Pojke sa de.
LeyasMamma - bf 25/2, 3e barnet, tjej:)