• Ritatut

Är S, V och MP för pedofili/barnäktenskap? Är detta beviset från Socialstyrelsen?

Hej!

Som alla vet röstade S, V och MP nej till förbud för barnäktenskap, ja ni läste rätt. Försvaret var att de själva jobbade på ett liknande förslag, men vad den innehöll och när det skulle kommer är det ingen som vet, det vi kan säga är att M, V och MP helt enkelt inte ville förbjuda barnäktenskap!

Nu har man även hittat en broschyr från Socialstyrelsen och Migrationsverket där de "rekommenderar" att inte bo ihop med barnet man är gift med och att det är olämpligt att gifta sig med ett barn?!

Det är tydligt att S, V och MP är rädda att "provocera" män som gift sig med BARN.

Varför inte bara skriva att i Sverige är det förbjudet att gifta sig med barn?? 

Vad tycker nu om att S, V och MP är för barnäktenskap?

?Det är olämpligt?

Socialstyrelsens broschyr ?Information till dig som är gift med ett barn? väcker kritik på Twitter. ?Eftersom barn under 15 år har en absolut rätt till skydd mot sexuella handlingar är det olämpligt att ni bor tillsammans?, står det i foldern.

www.aftonbladet.se/nyheter/samhalle/a/kab6OB/broschyr-till-den-som-ar-gift-med-ett-barn-kritiseras-som-om-det-vor

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2018-03-29 11:09
    Såg att jag skrev fel "vi kan säga är att M, V och MP helt enkelt inte ville förbjuda barnäktenskap!" M=S
  • Svar på tråden Är S, V och MP för pedofili/barnäktenskap? Är detta beviset från Socialstyrelsen?
  • Ritatut

Kan islamiseringen vara en del av detta, vi har t.ex sett hur MP tvingats sparka islamister i sitt parti och det bara efter att media uppmärksammat de. Vi har även experter som sagt att t.ex MP infiltrerats av islamister. Kan detta vara ett resultat till att MP, V och S röstat som de gjorde när det gäller barnäktenskap??

Malmö stad som styrs av MP, S och V har även fått kritik att vuxna män som kommit hit som flykting har fått bo ihop med sina barnfruar.

Malmö lät 96 procent av barnfruarna bo med män

www.sydsvenskan.se/2016-02-11/malmo-lat-96-procent-av-barnfruarna-bo-med-man

• Anonym (123)

Naturligtvis. S,V och MP är för både barnäktenskap, massinvandring, gruppvåldtäkter samt kriminalitet. När det gäller invandrare, alltså. Inte för svenskar.

• Ritatut
    Anonym (123) skrev 2018-03-29 11:24:47 följande:

Naturligtvis. S,V och MP är för både barnäktenskap, massinvandring, gruppvåldtäkter samt kriminalitet. När det gäller invandrare, alltså. Inte för svenskar.

Nu behöver man ju inte överdriva:)
  • Anonym (G)

Om S var för barnäktenskap undrar man varför Barnministern reagerade så negativt mot broschyren.

• Ritatut
    Anonym (G) skrev 2018-03-29 11:41:38 följande:

Om S var för barnäktenskap undrar man varför Barnministern reagerade så negativt mot broschyren.

Det är väl ett sett att rädda sitt skinn nu när folk börjar inse fakta..
  • Ritatut

Jag undrar också vad S, V och MP-röstare tycker om detta, är det ok?

• Anonym (G)
    Ritatut skrev 2018-03-29 11:52:59 följande:

Lika smart fråga som att undra om alla SD-väljare är för kvinnomisshandel då SD är det parti som har flest andel företrädare som dömts för kvinnomisshandel sedan de kom in riksdagen.
  • Anonym (sossen)
    Ritatut skrev 2018-03-29 11:52:59 följande:

Personligen ser jag det för vad det är: ett led i dumhögerns ständiga försök att ljuga om sina meningsmotståndares åsikter. Inget att bry sig om, det känns tryggt att ni inte kan hitta sakliga angreppspunkter mot de rödgröna.

Alla vettiga människor märker hur omröstningen har vantolkats, och de som försöker hävda att S-Mp-V är för barnäktenskap framstår som idioter. Inget nytt under solen.
  • Ritatut
    Anonym (G) skrev 2018-03-29 12:10:30 följande:
    Lika smart fråga som att undra om alla SD-väljare är för kvinnomisshandel då SD är det parti som har flest andel företrädare som dömts för kvinnomisshandel sedan de kom in riksdagen.
    I detta fall handlar det inte om en enskild person utan hur ett helt parti/partier röstar och hur de beter sig i verkligheten i t.ex Malmö som jag länkat till.
  • Ritatut
    Anonym (sossen) skrev 2018-03-29 12:11:39 följande:
    Personligen ser jag det för vad det är: ett led i dumhögerns ständiga försök att ljuga om sina meningsmotståndares åsikter. Inget att bry sig om, det känns tryggt att ni inte kan hitta sakliga angreppspunkter mot de rödgröna.

Alla vettiga människor märker hur omröstningen har vantolkats, och de som försöker hävda att S-Mp-V är för barnäktenskap framstår som idioter. Inget nytt under solen.
    De röstade som sagt inte mot barnäktenskap och kollar man hur S, V och MP styrda Malmö låtit vuxna män gifta med barn så ser vi att de även praktiserar vad de tror på i verkligheten.
Svar på tråden Är S, V och MP för pedofili/barnäktenskap? Är detta beviset från Socialstyrelsen?