Är S, V och MP för pedofili/barnäktenskap? Är detta beviset från Socialstyrelsen?
Om S var för barnäktenskap undrar man varför Barnministern reagerade så negativt mot broschyren.
Om S var för barnäktenskap undrar man varför Barnministern reagerade så negativt mot broschyren.
Jag undrar också vad S, V och MP-röstare tycker om detta, är det ok?
I detta fall handlar det inte om en enskild person utan hur ett helt parti/partier röstar och hur de beter sig i verkligheten i t.ex Malmö som jag länkat till.
Du knacke inte hängt med men S, V och MP röstade Nej till att lagstifta mot barnäktenskap..
Tryck på nr 4 Beslut för att se hur S, V och MP röstat Nej.
De röstade Nej till att förbjuda barnäktenskap S, V och MP har även kommit med dålig bortförklaring varför..
Det är samma sak som att rösta nej, som tur så röstade majoriteten för en lag mot.
Att lyssna på dagens Studio Ett och Socialdemokraten Lena Hallengren säger allt. När man tycker att en äldre man som skaffat barn med en minderårig ska få bo ihop. Vem säger att den minderåriga tjejen vill det? Är hon tvingad, har hon våldtagits?
Som sagt, jag bryr mig inte längre vad socialdemokraterna säger utan vad de gör..
Förutom S och MP som bevisligen inte är helt emot.