Inlägg från: Anonym (G) |Visa alla inlägg
  • Anonym (G)

Är S, V och MP för pedofili/barnäktenskap? Är detta beviset från Socialstyrelsen?

Om S var för barnäktenskap undrar man varför Barnministern reagerade så negativt mot broschyren.

• Anonym (G)
    Ritatut skrev 2018-03-29 11:52:59 följande:

Jag undrar också vad S, V och MP-röstare tycker om detta, är det ok?

Lika smart fråga som att undra om alla SD-väljare är för kvinnomisshandel då SD är det parti som har flest andel företrädare som dömts för kvinnomisshandel sedan de kom in riksdagen.
  • Anonym (G)
    Ritatut skrev 2018-03-29 12:38:14 följande:

I detta fall handlar det inte om en enskild person utan hur ett helt parti/partier röstar och hur de beter sig i verkligheten i t.ex Malmö som jag länkat till.

Vad har de röstar för menar du? Vad har du för underlag att alla i dessa partier står bakom broschyren?
  • Anonym (G)
    Ritatut skrev 2018-03-29 13:13:43 följande:

Du knacke inte hängt med men S, V och MP röstade Nej till att lagstifta mot barnäktenskap..

En sådan har omröstning har inte ägt rum i riksdagen och det kan du själv enkelt få verifierat. Att rykten om em sådan omröstning spridits från en SD riksdagsman är en annan sak och ryktena saknar all förankring i verkligheten. Du har gått på fake news helt enkelt.
  • Anonym (G)
    Ritatut skrev 2018-03-29 13:45:14 följande:

Tryck på nr 4 Beslut för att se hur S, V och MP röstat Nej.

Röstat nej till exakt vilken fråga? Det som röstades var inte exakt den fråga du beskrev.
  • Anonym (G)
    Ritatut skrev 2018-03-29 14:40:30 följande:

De röstade Nej till att förbjuda barnäktenskap S, V och MP har även kommit med dålig bortförklaring varför..

De röstade nej till ett speciellt utformat lagförslag. Ej samma sak som att rösta för barnäktenskap. Det förstår man om man fått godkänt i svenska språket.
  • Anonym (G)
    Ritatut skrev 2018-03-29 16:16:44 följande:

Det är samma sak som att rösta nej, som tur så röstade majoriteten för en lag mot.

Det är inte samma som att vara för barnäktenskap vilket är det väsentliga.
  • Anonym (G)
    Ritatut skrev 2018-03-29 18:05:34 följande:

Att lyssna på dagens Studio Ett och Socialdemokraten Lena Hallengren säger allt. När man tycker att en äldre man som skaffat barn med en minderårig ska få bo ihop. Vem säger att den minderåriga tjejen vill det? Är hon tvingad, har hon våldtagits?

Som sagt, jag bryr mig inte längre vad socialdemokraterna säger utan vad de gör..

På samma sätt kan man ignorera att SD säger sig inte vara rasister. Det är bara att strunta i partiprogrammet och se hur företrädarna agerar. Ok?
  • Anonym (G)
    Anonym (WTF) skrev 2018-04-02 14:24:47 följande:

Förutom S och MP som bevisligen inte är helt emot.

Enligt din propaganda bara. INGET parti är riksdagen är för barnäktenskap alls. Inte ens SD.
Svar på tråden Är S, V och MP för pedofili/barnäktenskap? Är detta beviset från Socialstyrelsen?