Jagerika skrev 2018-09-06 12:14:36 följande:
Men jädra karlar alltså xD smita när dom behövs som mest!! Kör på allt ni kan och jag tror ärligt inte det har någon betydelse om ni hoppar en dag när ni ändå kör på alla andra dagar :)
Jo jag kan gå på toa som vanligt, inget speciellt på den fronten. Men som igår kunde jag inte sova för jag kände sån magsmärta och det kändes som jag skulle kräkas, det liksom kändes som det sitter nått i halsen :/ jag vaknade till och med av illamåendet! böjer jag mig ner framåt så får jag sura uppstötningar och det är inte så himla fräscht! Jag tror det har med rosenroten att göra, har ju inte haft ÄL än så det är inget gravsymtom. Jag får stå ut för jag vill verkligen att detta ska funka!
Ja, en riktig rackare :D Nä det hoppas jag inte. Jag vill bara inte ha en fast gubbe imorgon för då vill jag köra på varje dag. Men jag tror inte den kommer förrän lördag eller söndag.
Av dina symptom skulle jag säga magkatarr! Har läst att andra som äter rosenrot har drabbats av det så det vore inte helt omöjligt.
Förstår att du inte vill sluta, men blir det värre så ska du nog göra det ändå. Magkatarr är ju inte kul, har haft det själv :(