Jagerika skrev 2018-09-12 13:07:11 följande:
Ja jag vill åka till USA, det är som du säger, få tänka på nått annat :)
Kan man inte få hjälp när man fyllt 40?
Tänk på att spermier är kvar inne i kvinnan i flera dagar, dom väntar på ägget så det finns stor chans ändå. Även om ni inte kunde få till det igår! Tänk att det tog sig istället, så försöker jag tänka varje månad. Då mår man böttre också, med positiva tankad :)
Jag sover alltid en stund efter jobbet, men för typ 1 vecka sen så va jag hyfsat pigg efter jobbet. Har varit orkeslös hela sommaren och inte orkar göra sysslorna hemma! Men nu är det både fläckfritt och inte ens en strumpa i tvättkorgen, har även rensat ut ett rum vi har som extra rum ( framtida barnrum) och gjort i ordning till ett hobbyrum då jag håller på mycket med handarbete :) så all energi kom tillbaka och det känns suuperbra :D
Nä inte i Sverige, jag är för gammal då tycker de. Synd bara eftersom de flest inte ens tror jag har fyllt 30 år när de tittar på mig. Men kroppen åldras ju tyvärr ändå på insidan.
Ja jag försöker fokusera på det och även att när jag har känt av mig äl innan så har cb visat glad gubbe. Och när glad gubbe visas så betyder det att man har äl 24-36 h efteråt. Så jag skulle tro glad gubbe igår, sex idag borde alltså vara optimalt för att möta upp ägget.
Ska överfalla mannen direkt när jag kommer hem :D :D
Skönt att få tillbaka orken och få ordning på saker och ting. Jag känner mig lugnare inombords efter jag började med rosenroten. Eller så är det för att ingen retar upp mig just nu ;) :D