• Nandez

Robinson 2018

Robinson börjar på söndag, någon mer som ska titta?

• Svar på tråden Robinson 2018
  • Nandez
    Fritidsmamman skrev 2018-05-15 20:08:08 följande:
    EXAKT VARFÖR anser Nicoline att HON är en värdig vinnare av Robinson!?
    Hon har ju inte lyft ett jävla finger!!!
    Det håller jag med dig om.
  • Nandez
    Johannus skrev 2018-05-15 20:15:05 följande:
    Nog kommer tävlarna att bli förvånade när dem kommer att veta att Johan fick immuniteten. Han är nog själv med väldigt förvånad. Han är i finalen.

Hoppas inte att både Pascal och Nicolin kommer att komma tillbaka för ingen av dem två är värdiga vinnare med tanke på att dem mobbade tidigare.

Nej min enda som jag önskar i finalen är DK och Dessi.......Marie och Ida...Kanske Henrik och Victoria.
    Han fick immuniteten på grund av att dom tycker att han är en svag spelare och inget hot mot dom, skulle jag tro.
  • Nandez
    AnkiC skrev 2018-05-15 21:00:06 följande:
    Så roligt att Johan fick immunitet. Älskar dessa intriger som rör om i grytan. Värdig vinnare är den som vinner tävlingar men som också kan spela det sociala spelet. Ser gärna Johan och Dessi i final. Resten är rätt tråkiga. smile5.gif
    Tycker att det är allt för uppstyrt och produktionsstyrt i årets omgång.
  • Nandez
    crispnuggets skrev 2018-05-15 23:07:05 följande:
    Nä det kanske de inte har sagt rakt ut men nog lär det kännas ganska tufft att få så många röster emot sig i örådet, fy fan alltså. Jag tyckte dock att Lillemor uttryckte sig som att hon inte fått vara delaktig i gruppen i gränslandet.
    Så har det ju varit i alla tider i Robinson.
  • Nandez
    molly50 skrev 2018-05-16 10:01:55 följande:
    Fast när det gäller röster i örådet så är väl det något man får ta med i beräkningen när man är med i en sådan tävling.
    När det gäller gränslandet så är det ju en kamp för alla att ta sig tillbaka till den riktiga Robinsontävlingen.
    Så där är det kanske lite annorlunda.
    De är ju heller inte lika många.
    Jag håller med dig.
  • crispnuggets
    molly50 skrev 2018-05-16 10:01:55 följande:

Fast när det gäller röster i örådet så är väl det något man får ta med i beräkningen när man är med i en sådan tävling.

När det gäller gränslandet så är det ju en kamp för alla att ta sig tillbaka till den riktiga Robinsontävlingen.

Så där är det kanske lite annorlunda.

De är ju heller inte lika många.

Självklart, men ja, jag diskuterar ju bara. Känns som att de flesta här bara sitter och håller med varandra och alla som tänker annorlunda ratas direkt. Så ja, Robinson skildrar ju verkligheten ganska så bra haha.
  • crispnuggets
    Nandez skrev 2018-05-16 17:06:48 följande:

Så har det ju varit i alla tider i Robinson.

Ja det vet jag, men det här är ju en diskussionstråd. Men som jag skrev i inlägget ovanför så känns det som att de flesta i tråden bara hållet med varandra. I Vartannat inlägg står det typ -jag håller med dig-. Trist tycker jag!
  • Nandez
    crispnuggets skrev 2018-05-16 17:56:27 följande:
    Ja det vet jag, men det här är ju en diskussionstråd. Men som jag skrev i inlägget ovanför så känns det som att de flesta i tråden bara hållet med varandra. I Vartannat inlägg står det typ -jag håller med dig-. Trist tycker jag!
    Det är helt okej för mig som TS:
  • crispnuggets
    Nandez skrev 2018-05-16 18:06:09 följande:

Det är helt okej för mig som TS:

Jo jag har förstått det.
  • Johannus
    crispnuggets skrev 2018-05-16 17:56:27 följande:
    Håller med dig att det blir inte så mycket diskuterat på denna tråd.

Jag försöker skriva om vad jag tycker om varje avsnitt som gått och som i dag på gränslandet så kommer det att vara synd om Jan när Pascal och Nicolin röstar eller slår ut han.

Börjar tröttna lite på Henrik som visar klart och tydligt att han vill vinna vart enda tävling och gör han inte det så blir han tystlåten. Han har även sagt åt DK att han vill vara i final med han, men sen tillsammans med Victoria komma överens om att ge DK sämre chans att vinna immuniteten.

Önskar bara att Dessi och DK går till final. 
Svar på tråden Robinson 2018