Robinson 2018
Robinson börjar på söndag, någon mer som ska titta?
Robinson börjar på söndag, någon mer som ska titta?
Alla deltagare är där för att vinna en halv miljon ja så sant, men det tråkiga är att dem inte kan vara sig själva utan måste börja pakta direkt och det i sin tur gör att det blir irritationer och skit snack bakom ryggarna. Alla kan ju inte gilla alla det är helt klart.
Skulle jag vara med så skulle jag tänka som så....Vem av deltagarna söker mat, gör upp eld, hjälper till att bygga vind/regn skydd alltså ser till att tillvaron blir så god som möjligt på en öde ö.
Skulle direkt rösta ut en person som hela tiden säger (jag är bäst, jag klarar allt, ingen kan slå mig) Personer med ett egoistiskt sätt klarar jag inte av.
Tycker heller inte om personer som hela tiden försöker linda in ett finger som typ tyck om mig jag är din bästa vän för egentligen vem kan man lita på?
Alla deltagare är där för att vinna en halv miljon ja så sant, men det tråkiga är att dem inte kan vara sig själva utan måste börja pakta direkt och det i sin tur gör att det blir irritationer och skit snack bakom ryggarna. Alla kan ju inte gilla alla det är helt klart.
Skulle jag vara med så skulle jag tänka som så....Vem av deltagarna söker mat, gör upp eld, hjälper till att bygga vind/regn skydd alltså ser till att tillvaron blir så god som möjligt på en öde ö.
Skulle direkt rösta ut en person som hela tiden säger (jag är bäst, jag klarar allt, ingen kan slå mig) Personer med ett egoistiskt sätt klarar jag inte av.
Tycker heller inte om personer som hela tiden försöker linda in ett finger som typ tyck om mig jag är din bästa vän för egentligen vem kan man lita på?
Har tänkt på samma sak att produktionen verkar hålla kvar dem som dem gillar. Typ som att när Pascal utröstades då skulle han få stanna kvar för att eventuellt komma tillbaka. Innan dess har dem som åkt ut fått gå.
Att det varit så i tidigare program också att vissa deltagare fått hamna någon annan stans för att därifrån jobba sig tillbaka. Men varför just en spelare som mobbar ska få chansen att återvända.
Att samla mat, göra upp eld och bygga vind/regn skydd är en del av Robinson. Deltagarna kommer väl inte dit för att ha betald semester i flera veckor.
Att jag gillar Robinson är för att se hur deltagarna klarar av överlevnad och tävlingarna.
Intriger och elakheter, mobbningar och egoism vill jag helst slippa se.
Nä, nu blev det väldigt puttinuttit, hoppas kameramännen drar sig tillbaka. Programmet är på familjetid
Att jag gillar Robinson är för att se hur deltagarna klarar av överlevnad och tävlingarna.
Intriger och elakheter, mobbningar och egoism vill jag helst slippa se.
och chansen att komma tillbaka.....