• Nandez

Robinson 2018

Robinson börjar på söndag, någon mer som ska titta?

• Svar på tråden Robinson 2018
  • sextiotalist
    Nandez skrev 2018-05-21 15:58:11 följande:

Jo, skönt att Johan åkte hem.

Fast han var stark när han sa att en immunitet ska man förtjäna när han sålde den, hur mycket pengar fick han?. Nu framgick det inte om han delade med sig av godiset ;)
  • Nandez
    sextiotalist skrev 2018-05-21 16:11:06 följande:
    Fast han var stark när han sa att en immunitet ska man förtjäna när han sålde den, hur mycket pengar fick han?. Nu framgick det inte om han delade med sig av godiset ;)
    Tror att han fick 15 000, tror att han tog med sig allt.
  • sextiotalist
    Nandez skrev 2018-05-21 16:18:18 följande:
    Tror att han fick 15 000, tror att han tog med sig allt.
    Såklart, när han blev utröstad. Generositeten har sina gränser
  • Nandez
    sextiotalist skrev 2018-05-21 16:34:23 följande:
    Såklart, när han blev utröstad. Generositeten har sina gränser
    Äntligen ute, han fick många chanser att vara kvar. Tror inte att någon förväntade att han skulle dela med sig.
  • Johannus

Så nu är jag tillbaka efter dator krasch.....

Bra att inte både Nicolin och Pascal fick komma in i Robinson, men synd att det var Pascal som vann mot Nicolin.

Hoppas att Pascal åker direkt nu i utslagstävlingen.

Johan var smart och ta pengarna och allt annat. 

• sextiotalist
    Johannus skrev 2018-05-21 19:46:41 följande:

Så nu är jag tillbaka efter dator krasch.....

Bra att inte både Nicolin och Pascal fick komma in i Robinson, men synd att det var Pascal som vann mot Nicolin.

Hoppas att Pascal åker direkt nu i utslagstävlingen.

Johan var smart och ta pengarna och allt annat. 

Pascal gick vidare
  • AnkiC

Så osmart av Johan egentligen! Hur tänkte han? Undra om han ångrar sig. Måste säga att jag blir förvånad över hur många som spelar falskt. Trodde att Marie skulle stå vid sitt ord. Dessi är så jäkla velig så det är tröttsamt. Hon är inte så smart just nu. Har varit rätt imponerad av henne tidigare men inte just nu. Ska bli intressant att se deltagarnas reaktioner nu när Pascal kommer tillbaka. Undra om han tar hem det? Han har vinnarskalle och har vilat/ätit upp sig i gränslandet. Han verkar tro att han vinner iallafall. Självgodheten klär honom inte. Vet inte vem jag håller på just nu.

• Deceree1

Å va ja är trött på "kötta på" och "köra ända in i kaklet". Alla säger likadant hela tiden och rabblar samma meningar om och om igen.

"Jag är sjuuuukt taggad" " Ingen tävling har varit så viktig att vinna innan"

Tröttnar inte ni på allt upprepande? Ingen säger nåt nytt typ, -vad är det för hundar du har, tävlar du?" Lr Så du har en bebis hemma, de är väl mysigt"? Hmmmm, jag är nog ganska less på't nu..

• molly50
    Nandez skrev 2018-05-21 15:57:44 följande:
    Ja, mycket fult. Att Pascal och Nicoline trodde att båda skulle få komma tillbaka är märkligt.
    Det var väl deras egna förhoppningar.
    Carpe Diem
Svar på tråden Robinson 2018