Robinson 2018
Robinson börjar på söndag, någon mer som ska titta?
Robinson börjar på söndag, någon mer som ska titta?
Men nu blev jag besviken på Pascal :(. Trodde faktiskt han skulle tänka med rätt huvud men tydligen inte. Han föll i mina ögon nu tyvärr :(
Men den där Johan skulle jag bli tokig på om jag vart på plats haha :D
Håller med dig om at det blev puttinuttit, men det kanske är så att har man uppfört sig illa så ska det belönas med god mat och dricka..... och chansen att komma tillbaka.....
Undra vad Anders mena med när han sa "Tror ni att ni båda får komma in på Robinson igen"....Hoppas verkligen att han menade det och inte bara sa det.
Förstår inte heller varför Johan skulle få vinna kvar sin plats (eller hur man ska uttrycka det).
Tror de har "gränslandet" eller en andra chans som reservplan för att fylla finalveckan om ngn/ngr tvingas lämna p.g.a ohälsa...
Alla deltagare är där för att vinna en halv miljon ja så sant, men det tråkiga är att dem inte kan vara sig själva utan måste börja pakta direkt och det i sin tur gör att det blir irritationer och skit snack bakom ryggarna. Alla kan ju inte gilla alla det är helt klart.
Skulle jag vara med så skulle jag tänka som så....Vem av deltagarna söker mat, gör upp eld, hjälper till att bygga vind/regn skydd alltså ser till att tillvaron blir så god som möjligt på en öde ö.
Skulle direkt rösta ut en person som hela tiden säger (jag är bäst, jag klarar allt, ingen kan slå mig) Personer med ett egoistiskt sätt klarar jag inte av.
Tycker heller inte om personer som hela tiden försöker linda in ett finger som typ tyck om mig jag är din bästa vän för egentligen vem kan man lita på?
Att jag gillar Robinson är för att se hur deltagarna klarar av överlevnad och tävlingarna.
Intriger och elakheter, mobbningar och egoism vill jag helst slippa se.