• Nandez

Robinson 2018

Robinson börjar på söndag, någon mer som ska titta?

• Svar på tråden Robinson 2018
  • molly50
    sextiotalist skrev 2018-05-14 09:14:31 följande:
    Är rätt säker på att läkarna håller koll på honom, de har ju redan skickat hem två pga hälsoproblem
    Ja,det tror nog jag med. Jag tycker bara att han börjar bli otäckt mager.
    Carpe Diem
  • Johannus

Undra om det var upplagt att Nickolin skulle åka så hon hamnar på Gränslandet med Pascal? När dom två är på samma plats då kan dem slå ut alla andra och vinna tillsammans. För inte blir det som Jan sa i går att han och Pascal kommer att slå ut Nicolin.

Alla verkar spela ett spel mot varann för ingen röstade som dem hade pratat om förutom Henrik han ville ta ut Johan.

• molly50
    Johannus skrev 2018-05-14 11:17:04 följande:

Undra om det var upplagt att Nickolin skulle åka så hon hamnar på Gränslandet med Pascal? När dom två är på samma plats då kan dem slå ut alla andra och vinna tillsammans. För inte blir det som Jan sa i går att han och Pascal kommer att slå ut Nicolin.

Alla verkar spela ett spel mot varann för ingen röstade som dem hade pratat om förutom Henrik han ville ta ut Johan.

Ja,det blir ju spännande att se vem Pascal väljer att ta ut om han skulle vinna nästa tävling.

Några röstade väl på DK också,som de sa.
    Carpe Diem
  • Johannus
    molly50 skrev 2018-05-14 12:36:12 följande:
    Ja,det blir ju spännande att se vem Pascal väljer att ta ut om han skulle vinna nästa tävling.

Några röstade väl på DK också,som de sa.
    Pascal röstar inte ut Nicolin då dem har ett förhållande. Däremot tror inte jag att han skulle låta henne vinna så självgod som han är.

Ja några röster på DK.
  • Nandez
    sextiotalist skrev 2018-05-13 21:24:35 följande:
    Herregud deltagarnas viktnedgång är ju bättre än deltagarna i biggest loosers.
    Det är otroligt mycket dom har tappat i vikt.
  • Nandez
    Johannus skrev 2018-05-13 22:57:31 följande:
    Ja sant! Johan har gått nästan för mycket ner i vikt 56 kg på en kille som är 184 cm lång är inte bra.
    Det måste vara gränsfall att han får vara kvar.
  • Nandez
    molly50 skrev 2018-05-14 09:08:55 följande:
    Han borde nog ha ätit upp sig mer innan tävlingen.
    Det här är som sagt inte bra för honom ur hälsosynpunkt.
    Det håller jag med dig om.
  • Nandez
    sextiotalist skrev 2018-05-14 09:14:31 följande:
    Är rätt säker på att läkarna håller koll på honom, de har ju redan skickat hem två pga hälsoproblem

Det tror jag också.
  • Nandez
    Johannus skrev 2018-05-14 11:17:04 följande:

Jag håller med dig.
  • Nandez
    Johannus skrev 2018-05-14 12:50:40 följande:
    Pascal röstar inte ut Nicolin då dem har ett förhållande. Däremot tror inte jag att han skulle låta henne vinna så självgod som han är.

Ja några röster på DK.
    Det tror inte jjag heller.
Svar på tråden Robinson 2018