• Inteunder40

Sex utomhus

Hur många av er har haft sex utomhus och hur långt vågade ni gå??

• Svar på tråden Sex utomhus
  • Pussan
    FarbrorKent skrev 2018-01-27 00:23:07 följande:
    Det är väl det som är fantasin. Ska det ske i verkligheten får det ju vara lite arrangerat så någon (han) vet vem. Men det skulle vara en sexig upplevelse att springa på ett par i skogen. När man ser på och själv blir upptäckt och frambjuden av mannen att hjälpa till med frun. Sådana tankar lockar mig.

Tyvärr hamnar man ju aldrig i dom situationerna.
    mmmm, just den tanken att min man lånar ut mig till någon som bara ¨råkar¨ passera...
  • Johan Ason

Japp det har hänt...

På stranden vid havet..Var riktigt skönt när vi hade åskådare.

• villbusa

Har gjort det mesta utomhus.....väldigt upphetsande....fast lite kallt ibland..

• Anonym (Onanisten)
    Gaskarl skrev 2018-01-27 16:50:55 följande:

Är du man eller kvinna?

Det framgick inte nej...vad har det för betydelse? Frågar jag då för att vara lite svår;)
  • Anonym (EB)

Vi hade ofta sex utomhus som tonåringar för att komma undan föräldrarna och för att vi försökte skaffa barn. Vi bor på landet så det var ingen stor risk att bli upptäckta.

• Gaskarl
    Anonym (Onanisten) skrev 2018-01-28 06:19:16 följande:

Det framgick inte nej...vad har det för betydelse? Frågar jag då för att vara lite svår;)

Nyfiken bara.
  • Anonym (Onanisten)
    Gaskarl skrev 2018-01-28 08:04:16 följande:

Nyfiken bara.

Förstår det. Ledsen att göra dig besviken men jag är man. Iofs hetero men gillar det jag beskrev ändå:)
  • Gaskarl
    Anonym (Onanisten) skrev 2018-01-28 08:07:26 följande:

Förstår det. Ledsen att göra dig besviken men jag är man. Iofs hetero men gillar det jag beskrev ändå:)

Man ska leva ut det man gillar, så gott det går.
  • Pussan
    FarbrorKent skrev 2018-01-27 23:21:19 följande:
    Ja, det är en riktigt lockande tanke. Att bli frambjuden och mannen låter mig få känna på hans fru. Smeka och röra hennes kropp, smaka och slicka. Protesterar han inte skulle hon få smaka på mig innan jag tar för mig ordentligt och tränger in. *ler*

Men han skulle nog bara kunna titta på en stund innan han vill vara med, då skulle du få ta hand om två heta hårda män... men det låter som du inte hade tvekat att ta emot oss båda?
    Absolut inte! Två är dubbelt så bra.
  • Anonym (sexy)

I en Stockholms park bakom några buskar tjejen drog upp tjogen och ställde sig på alla fyra jag var lite nervös till en början men en härlig känsla av att ha sex utom hus. 

Svar på tråden Sex utomhus