• Inteunder40

Sex utomhus

Hur många av er har haft sex utomhus och hur långt vågade ni gå??

• Svar på tråden Sex utomhus
  • Anonym (Oh ja!)

Jag är kvinna och har haft sex lite här och där. 
    Älskar att ge efter när lusten väcks. 
    Sexat i bilen, i skogen, på stranden... Ja, precis var som. Brukar vara mycket noga med att det inte är barn/familjer i närheten, i övrigt är det bara att ge sig hän. Kyss

Nu när det varit vinter blir det ju inte så mycket ute men då duger bilen. För några veckor sedan blev det en omgång i en vedbod tillsammans med älskaren. Kallt runtomkring men hett mellan oss. 

• Gaskarl

Jadå, gått hela vägen.
    P-plats under Essingeleden bl.a
    Blivit avsugen i båten utanför Vaxholm, under gång..

• Anonym (Me like!)

Sex i bil är totalt värdelöst, haha. Fått både handjobb och avsugning i bil men bra var det fan inteTungan ute
    Badstrand, olika öar i skärgården, i en båt mitt på en spegelblank fjärd, i hissen och på balkongen - sånt funkar men  i bil....... värdelöst enligt mig.

• Anonym (Oh ja!)
    Anonym (Me like!) skrev 2023-03-30 21:42:01 följande:

Sex i bil är totalt värdelöst, haha. Fått både handjobb och avsugning i bil men bra var det fan inteTungan ute
    Badstrand, olika öar i skärgården, i en båt mitt på en spegelblank fjärd, i hissen och på balkongen - sånt funkar men  i bil....... värdelöst enligt mig.

Ja, det kanske inte är det bästa men man får ju vara lite smidig. Den senaste veckan har jag haft det två gånger. Några blåmärken har det blivit men över lag var det sköna upplevelser ändå och tillfredsställande för oss båda. 
  • Anonym (Me like!)
    Anonym (Oh ja!) skrev 2023-03-30 21:47:06 följande:
    Ja, det kanske inte är det bästa men man får ju vara lite smidig. Den senaste veckan har jag haft det två gånger. Några blåmärken har det blivit men över lag var det sköna upplevelser ändå och tillfredsställande för oss båda. 
    Hade bil eller filt som alternativ, vi valde filt. Fett misstag, vi hade hamnat mitt i en myrstig. Pissmyror dessutom ... lite svårt att koncentrera sig på det man skulle MEN slutade i happy ending med den största fontänorgasm jag någonsin sett.
    Kliade en del efteråt men det var det värtTyst
  • Loverboy

Ute flera ggr varje sommar. Vart som helst. Upphetsande om man nästan blir upptäckt. Som den gången vi stannade och älskade ute på en åker och ett äldre par cyklade förbi å gubben höll på cykla omkull då han nästan vred nacken ur led och tanten skällde på honom att se rakt fram istället för att glo på oss. Vi fick oss ett gott skratt. 

• Anonym (Kåt)

Ja, en midsommar tradition i stugan. Härligt att köra in kuken i henne bakifrån enda man hör är fåglarna. Mmmm

• Anonym (Nej)

Tycker man kan ägna sig åt sånt i sitt eget privata utrymme då sex är just något privat och inget för allmän beskådan. 

• Anonym (Natural)

Att ha sex ute är så skönt!

Min fru och jag har utomhussex så fort vi får tillfälle. Vi har några ställen vi åker till så fort våren kommer. Nu på midsommar beger vi oss till vår favoritplats. En avlägsen skogstjärn där vi kan släppa hämningarna.

Har även i min ungdom tagit en tjej bakifrån mot ett träd i Kronobergsparken.

Svar på tråden Sex utomhus