Sex utomhus
Hur många av er har haft sex utomhus och hur långt vågade ni gå??
Hur många av er har haft sex utomhus och hur långt vågade ni gå??
Inget för mig.
Helst vill vi nog vara ostörda. Har inget emot om nån skulle se, det har folk gjort på klubbar och nakenstrand men att bli på kommen på annan plats kan ju bli konstigt när man inte vet hur åskådarna reagerar.
En gång under en fest. Flickvännen och jag gick ut bakom festlokalen och gjorde det i skydd av ett buskage. Hon drog ner strumpbyxorna och lutade sig mot en sten. Vi hade inget skydd så jag tänkte avbryta men hon var nära orgasm och ville att jag skulle köra på så länge som möjligt, så jag lät det gå.
Jag har haft sex utomhus hela sommaren och hösten tills det blev för kallt många gånger.
Ja flera gånger, vid en insjö, vi hade sex på en liten udde ca 50m från en liten bad strand, när dom som badade hade gått så körde vi på, under akten så dök det upp en båt ca 20m från oss, vi kunde inte sluta då det var så himla sjönt.
I baksätet och på motorhuven då vi parkerade på en liten skogsväg.
Ja med mig själv, om det gills? Tar med mig filt, filmkamera och mina stora dildos ut i en avlägsen skogsglänta. Spenderar lång tid för att få bra bild, ljud och naturligtvis skön sex. Sedan kan jag titta på filmerna och njuta mer av utesexet. Visst tittar och lyssnar man om det kommer någon. Vet inte hur jag skulle reagera om man blev påkommen:)
Ja med mig själv, om det gills? Tar med mig filt, filmkamera och mina stora dildos ut i en avlägsen skogsglänta. Spenderar lång tid för att få bra bild, ljud och naturligtvis skön sex. Sedan kan jag titta på filmerna och njuta mer av utesexet. Visst tittar och lyssnar man om det kommer någon. Vet inte hur jag skulle reagera om man blev påkommen:)