Sex utomhus
Hur många av er har haft sex utomhus och hur långt vågade ni gå??
Hur många av er har haft sex utomhus och hur långt vågade ni gå??
Om man menar olika typer av sex, och inte enbart samlag, så har jag tappat räkningen och vet inte riktigt var jag skall börja... ...men, det är helt underbart att ha sex utomhus. Med vänlig hälsning, Pentra
Gills balkong samtidigt som grannen snett nedanför sitter ute och fikar? Annars på Öland under fullmånen mellan campingen och stranden. Hela vägen bägge gångerna.
Senast i går på en klippa i skärgården. Låg och solade och började smeka henne lite. Det var ganska snabbt en gnidande skedställning. Sen lyfte jag undan bikinitrosan och gled in. Full båttrafik i farleden 100 m utanför, vi såg ut att ligga och sola fast jag i själva verket tog henne bakifrån medans hon smekte sig. När hon kommit väntade jag in ett läge att sätta mig gränsle henne dra ner toppen och komma på brösten ;)
Jag tycker det otroligt hett med utomhussex.
Har haft det massor av gånger och vi (Ex,kk) har blivit påkomna flera gånger.
Den senaste var när vi tog sista tuben ut mot Hässelby gård. En eller två stationer innan Hässelby gård så började vi gångna och smeka varandra. Jag drog upp kjolen så folk i tuben kunde se hennes röv. (Satt typ 4-5 bara men de såg nöjda ut).
Vid Hässelby gård så kliver vi av. Där bestämmer jag att jag tar av henne alla kläder mitt på perrongen. Lyfter upp henne och lägger henne på rygg på en sådan där sandlåda eller vad det är. Sen tar jag fram nu men och sakta stoppar in den. Där knullat vi som kaniner.
Det vi ser efter kanske 3-4 minuter är att vid höghuset brevid stationen står det 3 st killar och en tjej och tittar på oss. Men vi fortsätter ändå. Då försvinner alla från balkongen. Vi tänker inte på det då ett tåg kommer från Hässelby strand (trodde sista hade gått, men nej). Vi knullade precis där chauffören kliver ut typ. Det var sjukt het kan jag tala om. Men sen när tubem åkte så kom ju gänget från balkongen och tittade. Men vi körde färdigt sprutade henne i ansiktet och så gick vi. Gänget blev nöjda av showen så de
ja det har man, aldrig fel o krydda till det ibland.
I skogen, mitt inne i gbg i en parkbuske med ett ex.
ute på wa yout west. Lite spänning är bra.
Den här sommaren så har det blivit "all in" både lite här och var utomhus... ... Men jag skäms nog iofs lite över att det blev ett fullbordat skott i musslan mitt på blanka dagen på Saxenhovs textilstrand...vi var ju liksom inte ensamma där... :-/ ... Med vänlig hälsning, Pentra
Ja på och i närheten av nudiststränder har det blivit. Även ute i naturen. Drottningholms Slottspark och Frederiksborgs Slottspark i Danmark är två exempel ;) Vi blev ej upptäckta vad vi vet om iallafall ;)
Det har hänt att jag har haft sex ute,på stranden,i skogen och på altan,det är super skönt