• Inteunder40

Sex utomhus

Hur många av er har haft sex utomhus och hur långt vågade ni gå??

• Svar på tråden Sex utomhus
  • OlleSQ

Ute på Djurgården för sisådär 40 år sen på en picknickfilt med min dåvarande fv och givetvis var det hela vägen var första gången utomhus. Härliga minnen från gymnasietiden.

• Florali

Massor som ung. Alltid kul och lite uppfriskande med utomhussex. 
    I en  skogsglänta, på höskulle (nästan utomhus iaf), sittande i killens knä på parkbänk mitt i stan efter utekväll är tillfällen jag minns med värme.
    Därefter har sexet i det fria fått stå tillbaka pga alltid barn med överallt och bekvämlighet också, kanske.
    Tills alldeles nyligen. Då blev det en omgång i friska luften igen. Kul! Fast myggigt....

• Anonym (Hilly)

Senast nu i helgen i en bubbelpool. De där uppblåsbara är helt fantastiska att ha skoj med.

• Freddie K

Jag har haft sex i en bil viket var trångt och bökigt, sen har jag haft sex i en sjö och i en bastu. Det var hett. Tungan ute. Har också haft sex i en skogsdunge. Det var härligt.

Du tror att du vet vem jag är. Då har du inte varit i min värld!
  • Anonym (Kvinna 46)

I ett parkeringshus oralt
    Klippor fullt ut
    Skogen både fullt ut och oralt
    På däck på en färja ,oralt.
    I vattnet fullt ut.
    Jag red en kille på bussen längst bak i 20 årsåldern, diskret men minnesvärt.

• SannnaB

I omklädningsbåset på Hm. Vet inte om vi var så diskreta. Folk tittade på oss konstigt när vi kom ut därifrån. 

• OlleSQ
    Anonym (Kvinna 46) skrev 2024-06-19 09:22:27 följande:

I ett parkeringshus oralt
    Klippor fullt ut
    Skogen både fullt ut och oralt
    På däck på en färja ,oralt.
    I vattnet fullt ut.
    Jag red en kille på bussen längst bak i 20 årsåldern, diskret men minnesvärt.

Jobbade på färja i några år. Då fick man se mycket sånt :D
  • Anonym (Lustfyllt par)

På en pandlarparkering under en av belysningsstolparna fullt synligt från stor motorväg. Frun låg på framsätet med särade ben och jag stod på marken och tog henne.
    I vattnet på nudiststrand utomlands.
    På en nudistrand.
    I bilen om det räknas, allt från petting till samlag.
    Dogging-gangbang i sanddynerna på Maspalomas.

• Meddelande borttaget
  • Anonym (Conny Lingus)

I sanddynerna i Danmark, nära Skagen. Ett par gick förbi och såg. Det kändes ganska pinsamt och lite fnissigt. I princip tycker jag att man ska skona andra, det är ju faktiskt olagligt att blotta sig för någon som inte valt att titta på.

• Anonym (Kåt)

Många gånger i somras, gick hela vägen ut. Tills det kom för tjejen och även för mig.

• Anonym (H)

I skogen, i en park, i en kanot, på stranden, på en solstol i Mexiko(men då blev vi pressade på pengar av hotellpersonalen för att de inte skulle ringa polisen)

Måste säga att jag då föredrar att ligga inomhus. Mina bravader har slutat med sandloppor över hela kroppen och barr i fiffin.

• Gaskarl

När jag var yngre. Under St:Erksbron, samma kväll under Essingeleden. 
    Oralsex i en snipa under gång, utanför Vaxholm. 

Svar på tråden Sex utomhus