• Pussan

Sex utomhus

Anonym (Snälla frun) skrev 2018-01-26 12:58:16 följande:
    Haha, ja där brukar det vara ostört.
    I fantasin finns ju att man har sex ute och det kommer fram fler som vill delta...
    Min man pratar om sånt, så då får väl han styra upp något. Men det är ju inte samma som att bli upptäckt av någon random.
    Ja, det skulle vara härligt. Påkommen har man ju blivit många gånger, men aldrig av någon som lagt sig i. Att bli påkommen är ju en del av kicken, en ¨kompensation¨ för att det inte alltid är så bekvämt.
    Men precis som du skriver skulle det vara fint om mannen arrangerar något.
  • Pussan
    FarbrorKent skrev 2018-01-27 00:23:07 följande:
    Det är väl det som är fantasin. Ska det ske i verkligheten får det ju vara lite arrangerat så någon (han) vet vem. Men det skulle vara en sexig upplevelse att springa på ett par i skogen. När man ser på och själv blir upptäckt och frambjuden av mannen att hjälpa till med frun. Sådana tankar lockar mig.

Tyvärr hamnar man ju aldrig i dom situationerna.
    mmmm, just den tanken att min man lånar ut mig till någon som bara ¨råkar¨ passera...
  • Pussan
    FarbrorKent skrev 2018-01-27 23:21:19 följande:
    Ja, det är en riktigt lockande tanke. Att bli frambjuden och mannen låter mig få känna på hans fru. Smeka och röra hennes kropp, smaka och slicka. Protesterar han inte skulle hon få smaka på mig innan jag tar för mig ordentligt och tränger in. *ler*

Men han skulle nog bara kunna titta på en stund innan han vill vara med, då skulle du få ta hand om två heta hårda män... men det låter som du inte hade tvekat att ta emot oss båda?
    Absolut inte! Två är dubbelt så bra.
  • Pussan
    Pentra skrev 2018-08-08 02:59:20 följande:

Den här sommaren så har det blivit "all in" både lite här och var utomhus... ... Men jag skäms nog iofs lite över att det blev ett fullbordat skott i musslan mitt på blanka dagen på Saxenhovs textilstrand...vi var ju liksom inte ensamma där... :-/ ... Med vänlig hälsning, Pentra

Ja det är en underbar sommar! Men varför ska du skämmas för det, på stranden? Det borde vara naturligt att bli kåt och knulla i värmen, på playan, lättklädda...varför ska det vara så dramatiskt? Mera skjut och mindre skott är väl vad vi behöver nowadays!?
  • Pussan
    Pentra skrev 2018-08-09 03:13:26 följande:

Jo, iofs. All "utomhuslek" har dessutom fått oss allt gladare och friskare. Men även om vi låg i utkanten av textilstranden där, och försökte vara diskreta i våra förehavanden, så fanns det barnfamiljer ca 40 m bort :-/ , så det var nervöst. Och någon hängde en quadrokopter ovanför oss då och då... :-/ Skulle ju vara just snyggt om man plötsligt ligger ute på någon "käck" sajt... :-/ Jag var ju dessutom där med min VMF... ... /Pentra
    VMF?
  • Pussan
    Clark73 skrev 2018-08-09 23:40:16 följande:
    Man kan hålla upp en lapp för bröstet där det står pussar på. Svårare än så är det inte.
    Och vem tror du att du är då?

Hallå, det är jag som är Clark, nu kräver jag att du och du och du lägger ut en bild på dig själv annars hävdar jag att du trollar.

Du får tro precis vad du vill.
    Alt växa upp?
  • Pussan
    Anonym (Tjej och exhibitionist?) skrev 2019-01-17 17:27:21 följande:

Ja, flera gånger. På några olika stränder har nog varit vanligast för oss. 
    Några gånger också inför många åskådare och några flera gånger inför en ensam åskådare, både på håll och tätt intill.
    Har också hänt att någon har fått deltaga en liten aning.
    Jag tycker det är mycket hett.

Visst är det hett med åskådare! Helt klart en riktig kick.
Svar på tråden Sex utomhus