Anonym191 skrev 2018-02-01 12:33:28 följande:
21 dagar till BF idag, gjorde vändningsförsök igår i v.36+5, värsta jag gjort ungefär.. ingen behaglig upplevelse alls, och inte lyckades det heller.. nytt försök imorgon fredag 2/2, helt öm i magen, känns som ett enda stort blåmärke så lär ju bli superskönt imorgon, eller inte. Så med största sannorlikhet blir det snitt för mig. Bebis ligger bestämt i sätesläge numera, vilket iofs är bättre än tvärläge som hon låg i för två veckor sedan! är helt till freds med om det blir snitt faktiskt, ut ska hon ju på ett eller annat sätt och då får man dessutom ett datum då hon kommer, senast om 2 veckor då eftersom de oftast inte gör planerade snitt närmare än 7 dagar innan BF. Spännande
Så det vart vändningsförsök för dig. Busbebis som inte skulle ligga kvar då. Är skönt att höra att du är okej med snitt för då blir det ju bra vilket scenario du än ställs inför.
Jag ska till BM imorgon, hoppas på att höra att bebis är fixerad men jag tror inte det för hon ligger högt upp hela tiden. Jag kan inte sitta i långa stunder alls nu.
Ska hålla tummarna för dig imorgon.