• maria1992

BIM JANUARI 2018

Hej tjejer, 

Jag tyckte BIM december 2017 var så bra så vad säger ni om att köra en likadan för oss som misslyckades denna månad? Glad 

Nu peppar vi varandra!! 

• Svar på tråden BIM JANUARI 2018
  • carnations
    HJohannesson skrev 2018-01-23 10:17:33 följande:

Jag har typ alla symptom jag hade förra gången jag var gravid.

Hård i magen (var jag hela graviditeten sist), trött, törstig, mensvärk.

Jag brukar ha temp på 36.3, nu är den 37.5.

Så lite förhoppningar har jag ju. Men jag tror ändå inte att jag är gravid. Jag har dessutom magkatarr. Fick jag innan nyår. Det kan ju ge lite nya kroppsliga saker med.

Jag har endometrios med så mensvärk har jag typ alltid.

Du kanske har skrivit innan, men känner du av något?

Okej, men det låter ju lovande med dina symptom :)

Jag har inte känt något direkt. Hade ökade vita lotionflytningar förra veckan. Det är väl det enda jag inte känner igen. Börjar få ömma bröst men det har jag alltid före mens. Annars inget speciellt. Har svårt att tro jag skulle vara gravid.
  • Nolix

Ännu mer bruna flytningar idag än igår men fortfarande ingen riktigt mens. Men än är inte dagen slut...blir att ta ett RFSU-testa tidigt senare ikväll. Någon som har erfarenhet av just det testet?

• HJohannesson
    carnations skrev 2018-01-23 10:41:30 följande:
    Okej, men det låter ju lovande med dina symptom :)

Jag har inte känt något direkt. Hade ökade vita lotionflytningar förra veckan. Det är väl det enda jag inte känner igen. Börjar få ömma bröst men det har jag alltid före mens. Annars inget speciellt. Har svårt att tro jag skulle vara gravid.
    Fanns inte en tillstymmelse till streck. Känner mig patetisk. Så solklart inte gravid.

Jaja, borde lärt mig efter alla år av försök.

Hoppas det går bättre för dig :)
  • stoppsign

Är idag på BIM+4 och ingen mens i sikte. gjorde ett test nyss och det var negativt. Det är många som skriver att "min mens är aldrig sen" och man fortsätter att hoppas & det är väll lite den tanke gången jag går i med eftersom min mens som sagt alltid är prickad. Så fortsätter att hålla tummarna för att mensen inte ska dyka upp och att man kanske får ett sent plus. Vi får se :)

• carnations
    HJohannesson skrev 2018-01-23 14:57:38 följande:

Fanns inte en tillstymmelse till streck. Känner mig patetisk. Så solklart inte gravid.

Jaja, borde lärt mig efter alla år av försök.

Hoppas det går bättre för dig :)

Vad tråkigt. :( Kan hoppas att du bara testade för tidigt. Så länge inte mensen kommit så finns det ju hopp :)

Tack! Även om jag inte vet hur det känns att vara gravid så känner jag mig inte gravid.
  • MariaS02

Jag är på BIM-3 idag. Har gjort fem test(vad galet det låter när man skriver det) igår och idag och alla visar väldigt svagt positivt!! Jag är så hoppfull nu och väntar spänt på torsdag/fredag så jag får testa ordentligt!

• Mudcakemonster
    MariaS02 skrev 2018-01-23 16:00:12 följande:

Jag är på BIM-3 idag. Har gjort fem test(vad galet det låter när man skriver det) igår och idag och alla visar väldigt svagt positivt!! Jag är så hoppfull nu och väntar spänt på torsdag/fredag så jag får testa ordentligt!

Spännande!! :) hoppas det håller i sig och blir starkare runt bim sen.
  • carnations
    MariaS02 skrev 2018-01-23 16:00:12 följande:

Med så många test som alla visar svagt positivt betyder väl att du är gravid!! Grattis! :)
  • TouchOfRed
    carnations skrev 2018-01-22 07:59:37 följande:

Jag blir 30 till sommaren och min sambo är 29. Hur gamla är ni? Ja känns verkligen som en evighet!!

Vi är födda 85 och 86. Man börjar ju noja lite över sin ålder oxå. Har hört att fertiliteten blir sämre efter 30 :(
  • Milamilis
    HJohannesson skrev 2018-01-23 08:37:46 följande:

Är det någon som tänkt testa sig snart? :)

Jag testade i morse, men är på BIM-5 så det var solklart negativt ;) jag drömde inatt att jag testade positivt så det var därför jag testade även om jag visste att det var orimligt :D
Svar på tråden BIM JANUARI 2018