• maria1992

BIM JANUARI 2018

Hej tjejer, 

Jag tyckte BIM december 2017 var så bra så vad säger ni om att köra en likadan för oss som misslyckades denna månad? Glad 

Nu peppar vi varandra!! 

• Svar på tråden BIM JANUARI 2018
  • Airmos
    Lucifer91 skrev 2018-01-22 10:14:35 följande:

Ni som har plussat nu, STORT GRATTIS! :)

Undrar bara, hur länge har ni försökt? Och hur ofta hade ni sex runt ÄL?

Snälla ge mig hopp och pepp inför feb!

Själv kom mensen igår, en dag innan beräknat!

Usch vad tråkigt. Jag håller tummarna för dig i februari. Jag har BIM idag, ingen mens ännu men neg på test hittills. 
  • Meej
    Nolix skrev 2018-01-22 11:38:44 följande:

Hon hade ont några dagar efter ÄL, blev helt plötsligt tröttare än vanligt och hade inga problem med att somna tidigt på kvällarna vilket annars brukar ta flera timmar. Vaknat mitt i nätterna och kissat och det brukar aldrig hända annars, samt illamående, halsbränna och molvärk. Jag vet inte om det är skillnad på molvärk och mensvärk, eller hur något av det känns. Har läst att det kan kännas som mensvärk, men hon har ändå känt sig lite annorlunda mot vad hon brukar innan mens. Hon har haft en del humörsvängningar också, haha!

Fick hon hormoner innan för att förstärka äl? Kan ju tråkigt nog vara dem hon i så fall reagerat på? Eller kör ni heminsemination? Håller tummarna för att det inte blir mer mens än så utan ett plus istället!

Insemination är ju en extra stress jämfört med alla oss som slipper det steget, så jag håller tummarna lite extra mycket för er! Min bästa kompis och hennes fru plussade på tredje försöket alldeles nyss så även om jag inte går igenom samma sak själv så vet jag lite vad det innebär..
  • Lisan101

Hej!

Hoppar också in här. Har bim på söndag den 28/1.

Har haft värsta mensvärken sen några dagar efter ägglossning, vaknat på nätterna och känt av molandet. Testat idag på bim-6 men negativt. Har två barn sen innan. Något är annorlunda i kroppen. Mensvärken är ständigt där. Man blir ju tokig på detta.

Någon som känner igen sig?

Grattis till er som plussat! ??

• Nolix
    Meej skrev 2018-01-22 12:12:51 följande:

Fick hon hormoner innan för att förstärka äl? Kan ju tråkigt nog vara dem hon i så fall reagerat på? Eller kör ni heminsemination? Håller tummarna för att det inte blir mer mens än så utan ett plus istället!

Insemination är ju en extra stress jämfört med alla oss som slipper det steget, så jag håller tummarna lite extra mycket för er! Min bästa kompis och hennes fru plussade på tredje försöket alldeles nyss så även om jag inte går igenom samma sak själv så vet jag lite vad det innebär..

Vi har kört heminsemination. Vi beställde från Cryos för att vi inte har hittat någon privat donator och har väl känt att det kanske blir lite obekvämt men vi ska nog använda oss av en som inte bor så långt ifrån oss iallafall, om det inte blir något nu. Blir ju billigare än Cryos. Vi står samtidigt i kö för spermiedonation på klinik här i Sverige men kommer att köra med heminsemination tills dess och hoppas att det tar sig!
  • Milamilis
    Lisan101 skrev 2018-01-22 12:38:53 följande:

Hej!

Har haft värsta mensvärken sen några dagar efter ägglossning, vaknat på nätterna och känt av molandet. Testat idag på bim-6 men negativt. Har två barn sen innan. Något är annorlunda i kroppen. Mensvärken är ständigt där. Man blir ju tokig på detta.

Jag har också två barn sedan tidigare, och möjligtvis gravid med tredje nu med BIM 27/1 el 28/1. Känner samma som du att något i kroppen känns inte som vanligt, men jag pendlar mellan att tro att jag är gravid (har för många symptom som pekar på det) och att vara stensäker på att jag inte är gravid (känns orimligt).. Håller med att den här ovissheten gör en tokig! ;)
  • Meej

Hej!

Testade också idag (troligtvis bim 28/1) men inte en skymt av ett streck. Testade med vanliga testlagretstickor.. Men det är ju tidigt. Ändå en besvikelse.. Har också två barn sedan tidigare och har känt igen känslan/molandet i magen, men nu tycker jag att det blivit mindre också. Blir galen på mina tankar och att känna efter.
  • Meej
    Nolix skrev 2018-01-22 12:53:18 följande:

Vi har kört heminsemination. Vi beställde från Cryos för att vi inte har hittat någon privat donator och har väl känt att det kanske blir lite obekvämt men vi ska nog använda oss av en som inte bor så långt ifrån oss iallafall, om det inte blir något nu. Blir ju billigare än Cryos. Vi står samtidigt i kö för spermiedonation på klinik här i Sverige men kommer att köra med heminsemination tills dess och hoppas att det tar sig!

Lång väntetid via landstinget där ni bor?
  • Lisan101

Ja Meej, jag blir tokig. Min sambo tror nog också snart att jag är tokig. :)

Ska testa igen imorgon. Kommer nog att testa alla dagar fram till BIM.

Vill så gärna ha plus.

När ska du testa nästa gång?

Försökte svara på just ditt inlägg, men är dålig på detta. Ny här!

• Berolfine

Hej!

Hej!

Känner precis som du. Testade idag bim-5, men det var negativ. Ska testa igen på torsdag.

Hoppas du får ett plus
  • mucklis

Har bim den 27:e. Och har sedan den 17:e haft rosa/bruna flytningar. Det slutade i förrgår men igårkväll fick jag vattniga rosa flytningar igen. Trodde först att det kanske kunde vara en nidblödning men det har hållt på i 5 dagar till och från plus molande värk och nu ömma bröst. Blir så förvirrad :/ har aldrig haft mellanblödningar men det verkar vara i längsta laget för en nidblödning?

Svar på tråden BIM JANUARI 2018