• maria1992

BIM JANUARI 2018

Hej tjejer, 

Jag tyckte BIM december 2017 var så bra så vad säger ni om att köra en likadan för oss som misslyckades denna månad? Glad 

Nu peppar vi varandra!! 

• Svar på tråden BIM JANUARI 2018
  • GerCho
    carnations skrev 2018-01-21 18:59:44 följande:

Tråkigt för dig. Hoppas operationen går bra och lycka till när du får försöka igen!

Tack snälla du <3
  • HJohannesson

Får man vara med här? :)

Bim om 5 dagar, blir väl den 26/1. Vi försöker inte få barn. Ivf med första barnet så det känns rätt kört att få syskon på naturlig väg.

Men mina bröst har växt de senaste dagarna. Och jag har mycket molvärk. Kan ju lika gärna vara pms, det får tiden utvisa.

Jag har följt tråden ett tag men nu kände jag att jag vill hägna på på riktigt!

Hur många är kvar i tråden och väntar på bim?

• carnations
    HJohannesson skrev 2018-01-21 22:15:28 följande:

Bim om 5 dagar, blir väl den 26/1. Vi försöker inte få barn. Ivf med första barnet så det känns rätt kört att få syskon på naturlig väg.

Men mina bröst har växt de senaste dagarna. Och jag har mycket molvärk. Kan ju lika gärna vara pms, det får tiden utvisa.

Spännande! Jag har bim 29/1. Har inga känningar än så länge. Är på ÄL+7
  • Meej

Jag tror att vi är ganska många kvar ändå. Bläddrade några sidor bakåt men hittade inte listan och nu måste jag verkligen lägga bort telefonen för kvällen..! ;P
  • HJohannesson
    carnations skrev 2018-01-21 22:32:49 följande:
    Spännande! Jag har bim 29/1. Har inga känningar än så länge. Är på ÄL+7
    Kul :)
    Jag plussade supertidigt när vi gjorde ivf, 5e ruvardagen. Så jag förväntade mig att plussa tidigt nu med. Tog test i fredags kanske (alldeles för tidigt såklart). Och neg.

Jag tror egentligen inte att jag är gravid. Men fick symptom som extrem törst och jag var så trött. Detta följde mig hela min förra graviditet.

Tänker du testa efter bim?
  • HJohannesson
    Meej skrev 2018-01-21 22:38:35 följande:
    Jag tror att vi är ganska många kvar ändå. Bläddrade några sidor bakåt men hittade inte listan och nu måste jag verkligen lägga bort telefonen för kvällen..! ;P
    Haha får se om vi hittar den i morgon. Jag tycker det är lättare att se på datorn :)
  • Mudcakemonster
    HJohannesson skrev 2018-01-21 22:42:12 följande:

Kul :)

Jag plussade supertidigt när vi gjorde ivf, 5e ruvardagen. Så jag förväntade mig att plussa tidigt nu med. Tog test i fredags kanske (alldeles för tidigt såklart). Och neg.

Jag tror egentligen inte att jag är gravid. Men fick symptom som extrem törst och jag var så trött. Detta följde mig hela min förra graviditet.

Tänker du testa efter bim?

Det finns nog ändå ännu mycket hopp :) spännande att törst är ett symptom! Jag har varit jättetörstig hela dagen. Är iofs typ bara på äl+5.
  • Kanskeentill

Har Bim om ca en vecka så får ge mig ti tåls ett tag till. Men upplevde som menssmärtor några dagar efter ägglossning typ 4 dagar efter som nu har försvunnit efter några dagar. Annars brukar jag få ont ca en vecks efter ägglossning som håller i sig tills mensen kommer typ. Men ingen gång är väl den andra lik så är väl inte så mycket o hoppas på kanske. Har för mig vid mitt första barn att jag inte hade några mensvärkssymtom alls i början ????Hur har ni andra känt av ev värk i magen?

• Nolix

Vi har BIM imorgon! Har dock testat innan för det är ju så svårt att hålla sig. Har dock varit negativt, men igår tyckte vi att vi anade en skugga av ett till streck så vi väntar ut mensen och testar igen om den inte kommer
  • Meej
    Kanskeentill skrev 2018-01-22 01:32:02 följande:

Har Bim om ca en vecka så får ge mig ti tåls ett tag till. Men upplevde som menssmärtor några dagar efter ägglossning typ 4 dagar efter som nu har försvunnit efter några dagar. Annars brukar jag få ont ca en vecks efter ägglossning som håller i sig tills mensen kommer typ. Men ingen gång är väl den andra lik så är väl inte så mycket o hoppas på kanske. Har för mig vid mitt första barn att jag inte hade några mensvärkssymtom alls i början ????Hur har ni andra känt av ev värk i magen?

Jag har haft jätteont långt ned i magen under båda mina föregående graviditeters tidiga stadium och fick det nu också ca ÄL+5, men nu har det helt släppt igen. Hade kraftig lotionflytning samma dag som molvärken började, men inget mer med den heller.. Kanske jättetidigt mf, jag vet inte mer än att alla symtom plötsligt försvunnit.. Tråkigt!
Svar på tråden BIM JANUARI 2018