BIM JANUARI 2018
Hej tjejer,
Jag tyckte BIM december 2017 var så bra så vad säger ni om att köra en likadan för oss som misslyckades denna månad?
Nu peppar vi varandra!!
Hej tjejer,
Jag tyckte BIM december 2017 var så bra så vad säger ni om att köra en likadan för oss som misslyckades denna månad?
Nu peppar vi varandra!!
Någon här inne som är på ÄL+6/7? <3
Hej! Hur går det för er som fortfarande inte nått BIM? Jag fick ont i livmodern några dagar efter ÄL och har haft värk sen dess. Har varit lite extra känslig mot dofter.. men det kan vara jag som söker symptom :) Har rikliga "lotionflytningar" men vet inte om det säger något... Har inte känt av brösten eller så.
Hej!
Mitt första inlägg här, men jag har dock följt i princip hela tråden.
Jag är 25 år och har inga barn i dagsläget.
Jag tog ett gravtest idag och tycker mig se ett svagt streck, iaf när man kollar i mobilen och i verkligheten. Inte lika tydligt på datorn. Det kanske bara är ett spökstreck jag ser. Vad tror ni? :/
Jag är precis där också. Äl+7 nu i natt :) Har så otroligt svårt för att låta bli att testa redan nu trots att jag vet att det är för tidigt och pengarna i sjön..
Jag är på ÄL+7 :) har du några symptom än?
Hej!
Mitt första inlägg här, men jag har dock följt i princip hela tråden.
Jag är 25 år och har inga barn i dagsläget.
Jag tog ett gravtest idag och tycker mig se ett svagt streck, iaf när man kollar i mobilen och i verkligheten. Inte lika tydligt på datorn. Det kanske bara är ett spökstreck jag ser. Vad tror ni? :/
BIM på måndag, känner absolut ingenting. : /
Inväntar mensen och satsar på nästa ÄL!
9e försöket here we go....
Tack! :) Nej vi försöker med första barnet. Ja håller med. När man försökt lite längre vill man verkligen inte mista något försök. Det är ju nästan det enda man tänker på. Vi försökte verkligen pricka in ÄL med flera dagars marginal så jag hoppas verkligen på denna gången. Tar du några tillskott eller hjälpmedel? Jag tar mitt val kvinna som innehåller folsyra, extra D-vitamin och har börjat smörja med progesteronkräm.
Lägger upp en till bild :)