• maria1992

BIM JANUARI 2018

Hej tjejer, 

Jag tyckte BIM december 2017 var så bra så vad säger ni om att köra en likadan för oss som misslyckades denna månad? Glad 

Nu peppar vi varandra!! 

• Svar på tråden BIM JANUARI 2018
  • Meej
    Charlizee skrev 2018-01-20 16:33:17 följande:

Någon här inne som är på ÄL+6/7? <3

Jag är precis där också. Äl+7 nu i natt :) Har så otroligt svårt för att låta bli att testa redan nu trots att jag vet att det är för tidigt och pengarna i sjön..
  • puffen2009
    SugarSugar skrev 2018-01-20 12:28:27 följande:

Hej! Hur går det för er som fortfarande inte nått BIM? Jag fick ont i livmodern några dagar efter ÄL och har haft värk sen dess. Har varit lite extra känslig mot dofter.. men det kan vara jag som söker symptom :) Har rikliga "lotionflytningar" men vet inte om det säger något... Har inte känt av brösten eller så.

Hej! Jag har bim på torsdag, känner inte mycket än... Lite ömma bröst (främst på utsidan), molvärk och igår hade jag mensvärk och trodde att mensen skulle komma! Lotionflytningar känns som ett bra tecken, det har jag haft tidigare när jag varit gravid Håller tummarna!
  • puffen2009
    Sararebecca skrev 2018-01-20 23:05:04 följande:

Hej!

Mitt första inlägg här, men jag har dock följt i princip hela tråden.

Jag är 25 år och har inga barn i dagsläget.

Jag tog ett gravtest idag och tycker mig se ett svagt streck, iaf när man kollar i mobilen och i verkligheten. Inte lika tydligt på datorn. Det kanske bara är ett spökstreck jag ser. Vad tror ni? :/

Tycker också jag ser ett svagt streck! Ta ett nytt om ett par dagar
  • Charlizee
    Meej skrev 2018-01-20 23:53:49 följande:

Jag är precis där också. Äl+7 nu i natt :) Har så otroligt svårt för att låta bli att testa redan nu trots att jag vet att det är för tidigt och pengarna i sjön..

Jag med, vill testa nu men man får väl försöka hålla ut lite till...
  • Charlizee
    carnations skrev 2018-01-20 22:34:33 följande:

Jag är på ÄL+7 :) har du några symptom än?

Både ja och nej, vi har försökt ett tag så jag vet att många gånger luras kroppen, man tror det är gravidsymptom men är egentligen annat som pms. Tycker mig ha lite spända bröst och molvärk, det har jag haft sen ÄL+4 så är nog något annat... själv då?
  • norrland91
    Sararebecca skrev 2018-01-20 23:05:04 följande:

Hej!

Mitt första inlägg här, men jag har dock följt i princip hela tråden.

Jag är 25 år och har inga barn i dagsläget.

Jag tog ett gravtest idag och tycker mig se ett svagt streck, iaf när man kollar i mobilen och i verkligheten. Inte lika tydligt på datorn. Det kanske bara är ett spökstreck jag ser. Vad tror ni? :/

Ser antydan till streck, spännande! När har du bim?
  • norrland91
    lyckligast80 skrev 2018-01-20 12:38:29 följande:

BIM på måndag, känner absolut ingenting. : /

Inväntar mensen och satsar på nästa ÄL!

9e försöket here we go....

Så jobbigt att hela tiden "börja om" och bara längta efter detdär plusset. Men tänk i slutändan när du har din bebis, då är det den mest efterlängtade <3
  • TouchOfRed
    carnations skrev 2018-01-20 09:46:28 följande:

Tack! :) Nej vi försöker med första barnet. Ja håller med. När man försökt lite längre vill man verkligen inte mista något försök. Det är ju nästan det enda man tänker på. Vi försökte verkligen pricka in ÄL med flera dagars marginal så jag hoppas verkligen på denna gången. Tar du några tillskott eller hjälpmedel? Jag tar mitt val kvinna som innehåller folsyra, extra D-vitamin och har börjat smörja med progesteronkräm.

Ja håller med. Tog 14 försök, ett mf i v8 och ytterligare 4 försök att få vår son så känner bara att jag gärna inte går igenom allt det igen, även om det i slutändan är värt det :) jag tar bara folsyra just nu.

Vi fick oxå till det nu kring vad jag tror var ÄL, iaf om jag går efter flytningarna .idag kände jag en molande värk typ i livmodern, kan det betyda något mån tro? Man blir ju oxå knäpp av att analysera alla symtom :D
  • Laes90

Liten blödning inatt när jag gick för att sova.

Vaknade nu och testade. Tänkte att det inte skulle vara någonting.

Är jag gravid trots blödning ? Har BIM idag ! :)

Tack för alla fina pepp ! <3
Svar på tråden BIM JANUARI 2018